Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Č.pod.DR3579807260 balík poslán dne 30.7.postup sledován na internetu dle internetu dodání balíku 31.7.Příjemce od rána doma, v 16-45 sms zpráva,že jsem nebyl zastižen doma a, že balík je na poště.V domovní schránce žádné oznámení.Volal jsem na poštu plk.Mráze a tam balík byl.Bylo mi vysvětleno, že řidič dělá do 15.00 hod a, že mu to nikdo nezaplatí jako přesčas.Jsem nemocný důchodce a musel jsem balík těžký cca 10kg nésti v ruce.
viz.výše
neznám,je 72 let a na poštu si stěžuji poprvé
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal stížnost přímo České poště. Stížnost lze podat i elektronicky. Nedodal-li doručovatel balík, spotřebitel by měl poštu požádat o náhradní doručení nebo požadovat úhradu nákladů, které mu vznikly v důsledku vyzvednutí balíku na poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.