Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
17.10.2018 jsem koupil vnoučkovi jako dárek pod stromeček čtyřkolku.Na této jezdil až následující rok a nájezd byl cca.35 Km.To jsem odsledoval tím, že jsem měl na čtyřkolce mobil se stopařem.Pochopitelně se jezdilo na nejnižší rychlost.Postupem doby jsem rychlost zvedal.No a pak při jízdě po asfaltu vnouček hlásí, že se to s ním třepe.Po prohlédnutí jsem zjistil, že jsou volné kulové čepy a zadní hrídel vykazuje házivost.Vyjádření Hecht pana T. R. je takové, že mechanická závada se v záruce neopravuje.Rekl.list č.138/20-000027/REK.Prosím o vyjádření k uvedené věci.
Hecht 56801 v.č.85AE2F2A431028007
Předpokládám kladné vyřízení vzhledem k tomu, že čtyřkolka toho dle mého moc nenajezdila.Jenom chci provést opravu, která dle zjištění není nikterak nákladná.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.