Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39262Nemocní zaměstnanci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2020, před 5 lety

Adéla Mališová

Znění stížnosti

Dobrý den. Každé ráno chodím nakupovat snídani do Billy Bruntál . Zaměstnanci lahudek a pečiva jsou tak nemocní , že nemůžou skoro chodit ani mluvit. Do toho kašlou a smrkají na salámy i na zmíněné pečivo . Už dlouho se říká že vedení Billy se nechová slušně ke svým zaměstnancům . Myslím si, že není vhodné aby takhle nemocní zaměstnanci pracovali. Roznáší své bakterie dále . . Pokud se to nevyřeší obratím se i na hygienu. Děkuji Mališová


Požadované řešení

Poslat zaměstnance k doktorovi aby se vyléčili. Nebo je dát někam kde nenakazí potraviny .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2020 07:40, před 5 lety

Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Jedná se o povinnost provozovatele (dle Nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin) určit ve výrobě, přípravě a skladování, přepravě a uvádění pokrmů do oběhu technologické úseky (kritické body), ve kterých je největší riziko porušení zdravotní nezávadnosti pokrmů, provádět jejich kontrolu a vést evidenci o kritických bodech, termínech a závěrech těchto kontrol. Jedním z nutných požadavků pro zajištění zdravotně nezávadných výrobků je i dodržení osobní hygieny zaměstnanců a zajištění proškolení personálu.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 21:57, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.