Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Každé ráno chodím nakupovat snídani do Billy Bruntál . Zaměstnanci lahudek a pečiva jsou tak nemocní , že nemůžou skoro chodit ani mluvit. Do toho kašlou a smrkají na salámy i na zmíněné pečivo . Už dlouho se říká že vedení Billy se nechová slušně ke svým zaměstnancům . Myslím si, že není vhodné aby takhle nemocní zaměstnanci pracovali. Roznáší své bakterie dále . . Pokud se to nevyřeší obratím se i na hygienu. Děkuji Mališová
Poslat zaměstnance k doktorovi aby se vyléčili. Nebo je dát někam kde nenakazí potraviny .
|
Tweet |
Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Jedná se o povinnost provozovatele (dle Nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin) určit ve výrobě, přípravě a skladování, přepravě a uvádění pokrmů do oběhu technologické úseky (kritické body), ve kterých je největší riziko porušení zdravotní nezávadnosti pokrmů, provádět jejich kontrolu a vést evidenci o kritických bodech, termínech a závěrech těchto kontrol. Jedním z nutných požadavků pro zajištění zdravotně nezávadných výrobků je i dodržení osobní hygieny zaměstnanců a zajištění proškolení personálu.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.