Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Koncem prosince jsem se pokusil domluvit prodloužení či ukončení smlouvy. Dnes je 31.01.2020 a to, co mi bylo slíbeno, když u Vás zůstanu neplatí. Smlouvu jsem nakonec s Vámi prodloužil a už nyní toho lituji.
Vaše pracovnice mi sdělila a i poslal do emailu, že mám jakýsi bonus ve výši 7,800,- Kč na nákup nového telefonu. Hodilo se mi to a tak jsem smlouvu uzavřel. Do dnešního dne se nic nedělo i přes moje časté dotazy a urgence. Potřeboval jsem telefon k dnešnímu dni. Dnes ráno mi volala jiná Vaše zaměstnankyně s tím, že žádný bonus nemám, protože se to nepřevádí. Stěžuji si na Vaši firmu proto, protože podáváte mylné a neúplné informace svým dlouholetým zákazníkům - mě a tím je oklamáváte.
10.02.2020 se vracím zpět do ČR a budu to řešit řádně. Vše vede k tomu, že s Vaší firmou ukončím veškeré kontakty.
Přeposílám email pro paní Vendulu Novotnou, se kterou jsem vše řešil do té doby, než se na prodejně Vodafon měla objevit zpráva o bonusu ve výši 7.800,- Kč. Když to na prodejně nenašli - paní mi sdělila, že to už není její práce, ale jiných kolegů. Hovory máte nahrávané, SMS si můžete ověřit stejně tak jako el. poštu. Tak Vás žádám, abyste vše řádně prošetřili a dali mi včas odpověď.
Mám v plánu ukončit rámcovou smlouvu pokud nedodržíte co jste slíbili.
zdravím Vás a to byste nevěřila co se stalo - dnes se mi ozvala nějaká Vaše kolegyně a sdělila mi, že nárok na slíbených 7.800,- Kč nemám, protože jsem zrušil smlouvu a uzavřel novou. Dnes večer odjíždím mimo ČR. Až se vrátím, byl bych moc rád, abychom společně vyřešili to co mě trápí už od prosince. Vidím to tak, že opravdu se společností Vodafon ukončím veškeré kontakty. Už nemám ani čas, ani energii stále někam psát, volat a čekat, že nejpozději do 24 hodin se mi někdo ozve. Což se mimo jiné nikdy nestalo, až dnes. Opravdu moc hezky si Vodafon váží dlouholetých zákazníků, jen co je pravda. Vracím se 10.02. a byl bych rád, abyste si udělala na mě malou chvilku, myslím, že budeme brzy hotovi.
Horčička.
Při nedodržení slíbeného k datu 28.02.2020 uikončit spolupraci s firmou Vodafon a odstoupení opd smlouvy z důvodů nedodržení dohodnutých podmínek.
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena s tvrzením prodávajícího, že má spotřebitel nárok na určitý bonus, slevový poukaz atp. (v řešené věci se jedná o mobilní telefon), pak je prodávající povinen takto daný slib v případě, že k uzavření smlouvy opravdu dojde, splnit. V opačném případě by mohl spotřebitel namítat, že byl uveden v omyl a jako následek by mohl (vzhledem k dalším okolnostem případu) případně namítat i neplatnost uzavřené smlouvy.
Zároveň by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Horčičko,
Vaši stížnost jsem konzultovala s paní Novotnou, se kterou jste prodloužení smlouvy pro Vaši firmu řešil. Naše obchodní zástupkyně pro Vás připravila tři možné varianty rámcové smlouvy, z nichž každá zahrnovala odlišné výhody. Vzhledem k tomu, že jste si vybral variantu s levnějšími službami bez slevy na nákup zařízení, nemůžeme Vám už slevu na nákup telefonu poskytnout. Děkuji za pochopení.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den.
To já samosebou vím. Chybu shledávám v tom, že v komentáři nebyla ani zmínka o tom, že nemám nárok na bonus. Scházelo zde jak písemné tak i verbální vysvětlení. Psali jsme si mnohokrát. Je to pro mě poučení pro příště. Horčička.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vyjádření společnosti doplňujeme v tom smyslu, že je-li při kontraktačním procesu spotřebiteli nabízeno několik služeb s různou jakostí a s různými výhodami, musí podnikatel srozumitelně a jednoznačně tyto nabídky od sebe odlišit, aby pro tzv. průměrného spotřebitele nebyla nabídka zmatečná a neuváděla ho v omyl. K náležitostem spotřebitelské smlouvy v oblasti telekomunikací viz § 63 odst. 1 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.