Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39268Reklamace zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2020, před 5 lety

Dana Párysová

Znění stížnosti

Dobrý den,
se společností VEVIO řeším reklamaci již od 12.11.2019, kdy jsem obdržela objednaný dámský mikino kabát HARLEJ. Vyplnila jsem předpisově požadovaný formulář i s fotografiemi, že nesouhlasí velikost kabátu a popis mazeriálu také neodpovídá, zkrátka a dobře je drahý nekvalitní hadr.
Když jsem se po pár dnech dotazovala co bude následovat, dozvěděla jsem se, že mají hodně reklamací.

Dne 2.12.2019 mne VEVIO informovalo, že otvírají mojí reklamaci a mají na to max 30 dnů. Neboť se nevyjádřili, zda pracovních či kalendářních, počkala jsem 30 pracovních dnů a napsala další mail.

VEVIO zkrátka přestalo komunikovat.

S pozdravem Dana Párysová


Požadované řešení

Jediným řešením je vrácení peněz zpět na účet a adresu, kam mám ten hadr poslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 18:05, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 21:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.