Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o radu: 9.9.2019 na webu MedikHaus.cz zakoupila poukaz na kosmetické ošetření v hodnotě 11 900 Kč. Následně jsem zjistila, že ošetření má kontraindikace a nemohu ho absolvovat. V souladu s obchodními podmínkami jsem 16.9.2019 (do 14 dnů) e-mailem odeslala informaci, že odstupuji od smlouvy. Vzhledem k tomu, že nákup jsem uhradila platební kartou, uvedla jsem spolu s odstoupením od smlouvy i žádost o vrácení na můj účet a uvedla jeho číslo a kód banky. 18.9.2019 jsem dostala odpověď z "péče o zákazníky", že můj požadavek byl předán finančnímu oddělení. Nenásledovala žádná reakce, po urgenci jsem byla 2.10. ujištěna maiem, že požadavek je skutečně předán na finanční oddělení. Přes další urgence 6.11., 3.1.a 22.1. stále nemám peníze vrácené na účtu. V obchodních podmínkách Medikhaus je uvedena lhůta 30 dnů pro vrácení peněz při odstoupení od smlouvy a nikdo nezpochybnil, že by odstoupení od smlouvy nebylo platné. Prosím o radu, jak dále postupovat. Velice děkuji Bohdana Kubešová
https://www.medikhaus.cz/obchodni-podminky/
Požaduji vrácení peněz dle obchodních podmínek.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.