Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Postupně nám cestujícím odebíráte celkem vyhovující vagóny. Nejdřív to byl vagón pro cestující s dětmi a cyklisty (jediný vagón s wi-fi). Pak jste odebraly takový ten s modro-zlutým interiérem a nyní odebíráte i ty s růžovo-zelené (jediné vagóny se stolky) nahrazujete je starými nevyhovujícími vagóny které jezdily ještě za minulého režimu a to se opravdu nedá přežít. Každodení cestování mezi Prahou a Kutnou Horou v těchto vagónech je něco otřesného. Doporučil by někomu z managmentu se v tomto vagónu svézt. Brát si za to jízdné je opravdu ostuda. Nejsme dobytek!
R9
Vrácení novějších vagónu pro důstojné cestování.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy garantované standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.