Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den každý týdenmi chodí od společnosti fortumo premiérové sms rád bych aby mi nechodili nepotrebuji platit co už dávno nevyužívám.
Děkuji za odpověď Popelka
Badoo premium
Prosím o zrušení této platby děkuji
|
Tweet |
Pokud chce spotřebitel ukončit předplatné služby, je třeba výpověď adresovat přímo společnosti. Možnosti ukončení smlouvy a případná délka výpovědní doby by měly být upravena v uzavřené smlouvě, případně v odsouhlasených obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Estonsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě potíží obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.