Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#39290Reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2020, před 5 lety

Michaela Waschingerová

Znění stížnosti

Vážení přátelé, mám velké přání.Toužįm přijít do prodejny Kaufland v Kolíně a vidět zboží uspořádané jako ve vaší reklamě.Zatím je to jen utopie. Během posledních pěti let je to horší a horší. Věřím ve zlepšení vaše častá nakupující M.Waschingerová


Požadované řešení

Zlepšení v úseku ovoce,zelenina, pečiva,žrádlo pro psy nedávat ke zboží pro lidi atd...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2020 09:31, před 5 lety

Vzhled regálů nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné stížnosti směřující pouze na plnění pracovních povinností zaměstnanců adresovat přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.