Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
na eschopu kde mám VIP účet jsem jako obvykle objednal a zaplatil zboží:
v tomto případě:
https://cz.hecht.cz/hecht-3524-zavesne-elektricke-topidlo
https://cz.hecht.cz/hecht-3015-plynova-horkovzdusna-turbina
Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 14829
Popis transakce: Objednavka c. 220014619
Částka: 3 298,00 CZK
Datum transakce: 2020-01-20 16:02:02
Normálně zboží dorazí do 3-4 pracovních dnů, v tomto případě se tak nestalo. Prodejce na uvedených kontaktech neodpovídá a situace mě rozčiluje, že se tím musím dále zabývat a nemohu zakoupené zboží v zimě použít.
Měl jsem objednaného elektrikáře na zapojování rozvodů, jelikož zboží nedorazilo, nemohli jsme práce dokončit včas.
Platba proběhla kartou,transakce u PayU potvrzena.
Číslo transakce mohu doplnit.
Identifikátor transakce 1581246150
Status: Uhrazena
Vaše platba byla v pořádku dokončena.
Děkuji zaodpověď
Nedodané zboží, prodejce nekomunikuje
- prodejce by měl dodat zboží a podat vysvětlení proč neodpovídá
- popř. navrhnout jiné řešení a vrátit peníze
Pokud zboží nemá skladem, neměl by nabízet nadále v eschopu na uvedených adresách.
https://cz.hecht.cz/hecht-3524-zavesne-elektricke-topidlo
https://cz.hecht.cz/hecht-3015-plynova-horkovzdusna-turbina
PS.
toto je VIP-program pro členy Hecht
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.