Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#39291Nedodané zboží, prodejce nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2020, před 5 lety

Václav Němec

Znění stížnosti

Dobrý den,

na eschopu kde mám VIP účet jsem jako obvykle objednal a zaplatil zboží:

v tomto případě:
https://cz.hecht.cz/hecht-3524-zavesne-elektricke-topidlo
https://cz.hecht.cz/hecht-3015-plynova-horkovzdusna-turbina

Číslo objednávky (přidělené příjemcem): 14829
Popis transakce: Objednavka c. 220014619
Částka: 3 298,00 CZK
Datum transakce: 2020-01-20 16:02:02

Normálně zboží dorazí do 3-4 pracovních dnů, v tomto případě se tak nestalo. Prodejce na uvedených kontaktech neodpovídá a situace mě rozčiluje, že se tím musím dále zabývat a nemohu zakoupené zboží v zimě použít.
Měl jsem objednaného elektrikáře na zapojování rozvodů, jelikož zboží nedorazilo, nemohli jsme práce dokončit včas.

Platba proběhla kartou,transakce u PayU potvrzena.
Číslo transakce mohu doplnit.
Identifikátor transakce 1581246150
Status: Uhrazena
Vaše platba byla v pořádku dokončena.


Děkuji zaodpověď


Produkt

Nedodané zboží, prodejce nekomunikuje


Požadované řešení

- prodejce by měl dodat zboží a podat vysvětlení proč neodpovídá
- popř. navrhnout jiné řešení a vrátit peníze

Pokud zboží nemá skladem, neměl by nabízet nadále v eschopu na uvedených adresách.
https://cz.hecht.cz/hecht-3524-zavesne-elektricke-topidlo
https://cz.hecht.cz/hecht-3015-plynova-horkovzdusna-turbina

PS.
toto je VIP-program pro členy Hecht


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 07:23, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.