Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39296Reakce na neprofesionální jednání konzultanta v O2 prodejně v Atriu v Pardubicích!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2020, před 5 lety

Renata Gorčíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

stěžuji si velmi nerada, kdyby šlo jen o to, že měl ten dotyčný špatný den, ale přišla jsem tam opravdu pokorně s tím, že potřebuji poradit, ne aby mi zařídil službu, kterou jsem nejen neodsouhlasila, ani jsem nic nepodepsala. Dne 13.1.2020 jsem byla s dcerou na této prodejně, mluvila jsem s p. M.M. v té době, nebylo mi příjemné už ten jeho arogantní výstup, beru to tak, že jsme jen lidi, člověk si tam jde jen něco vyřídit a jde pryč, ale teď už třeba vím, že už tam nikdy nevkročím. Vnucoval nám službu, balíček pro rodinu, která pro nás byla naprosto nevýhodná, jednak můj manžel data ani nepotřebuje, ještě číslo mojí dcery dal pod to mé, bez mého vědomí, přitom moje dcera je již dospělá, proč bych měla platit dvě čísla. Způsobil mi komplikace, protože mám nastavené inkaso na určitou částku. Odcházela jsem s tím, že jsem neměla ani tušení o tom, že budu mít pod sebou ještě číslo svojí dospělé dcery. Považoval ten tarif za výhodný, ale nevím, v čem. Je to ještě dražší, ještě k tomu, když teda to nastavil bez mého vědomí, proč teda dcera najednou přišla o data, když tvrdil, že bude mít neomezený internet. P. M. udělal chybu, ale já musím znovu na prodejnu to řešit, bohužel ale musím na jinou, protože nebudu se znovu vystavovat takovému stresu kvůli někomu, kdo neuzná chybu. Přes email sice uvedl, že se mám stavit, aby to napravil, nicméně s jedovatou poznámkou, aby se ZASE neudělalo něco bez mého vědomí. Ano, jsme jen lidi, ale není lepší být lepšími lidmi?


Požadované řešení

Věřím, že jste seriózní firma a nehodíte to pod koberec, nestěžuji si pro to, že mám potřebu někomu dělat problém, ale ve službách pokud někdo chce pracovat, měl by se chovat zodpovědně. Protože je to především vizitka Vaší firmy, na které si určitě zakládáte. Způsob potrestání je na Vás. Chci jen říct, že když naštvete třeba kuchaře, tak Vám asi neuvaří, nebo Vám tam něco hodí. V mých očích Vaši firmu poškodil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 11:29, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 12:11, před 5 lety

Dobrý den, paní Gorčíková,

máme zájem na tom, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace.
Za Váš podnět ohledně jednání našeho zaměstnance velmi děkujeme.

V případě, že byste situaci nechtěla řešit v dané prodejně, napište nám prosím na e-mail info@o2guru.cz text Vašeho podání, identifikační údaj služby a datum narození majitele. Zároveň bychom chtěli poprosit o informaci, jak byste služby chtěla mít nastavené. Rádi situaci blíže ověříme.

S přáním příjemného dne

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2020 17:33, před 5 lety


Renata Gorčíková

Dobrý den,

děkuji moc za reakci. Dnes jsem byla v jiné prodejně, konkrétně v prodejně v Globusu v Pardubicích, se slečnou jsme vše potřebné vyřešily, probíhalo to úplně jinak.
Než udělala změnu, tak mě požádala o podpis, což ten předchozí kolega ani neudělal. Za kolegu se omluvila, i když nemusela, sama byla překvapená, že to udělal, aniž bych
něco podepsala, tohle považuji za profesionální jednání.
Bohužel tím, že kolega dal bez mého vědomí dceřino číslo pod mé, tak musím nyní zaplatit poplatek 100,- Kč, aby se to vrátilo do původního stavu, tedy, že každá si
bude platit to svoje. Je to zbytečná komplikace, protože to jsem změnila už v době, kdy dcera začala vydělávat, proč bych se k tomu znovu vracela po letech.
Kdyby v tom Atriu tehdy byla ta kolegyně, co to s námi dnes řešila, tak by se tohle ani nestalo. Pokud tohle udělal, aby měl provizi, tak ji jednak nemá zaslouženě a
další věc je ta, že kdyby dělal to, co má, tak na tom je líp, protože jsem měla zájem o O2 televizi, internet a jiné výhody. A tento zájem už nemám.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2020 08:08, před 5 lety

Dobrý den,

jsem velice ráda, že se podařilo služby nastavit a velice mě mrzí, že ke komplikacím vůbec došlo.

Poplatek za převod služeb bychom Vám navrátili, avšak neznáme identifikační údaje ke službám. Doplňte nám údaje prosím na e-mail info@o2.cz. Děkujeme za spolupráci.

S přáním příjemného dne

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.2.2020 10:55, před 5 lety


Renata Gorčíková

Dobrý den,

zatím čekám, až mi přijde vyúčtování. Pak se ozvu. Děkuji, že za nevyžádané služby mi poplatky vrátíte.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Gorčíková Renáta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 17:16, před 4 lety

Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.11.2020 18:49, před 4 lety


Renata Gorčíková

Hodnocení: