Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5.11. jsem si v obchodu Vevio objednal zboží, které sice došlo, ale velice pozdě a o několik velikostí menší.
16.12. (v den obdržení zboží) jsem tedy na zmíněný obchod zaslal reklamační formulář se všemi podklady. Přišlo mi potvrzení o obdržení reklamace, ale jinak bohužel bez odpovědi.
19.1. (po uplynutí zákonné lhůty na vyřízení reklamace) jsem se na obchod obrátil znovu s žádostí o okamžité vrácení peněz. Opět bez reakce.
Dnes, 1.2. jsem poslal další žádost, ale jelikož obchod nereaguje, neočekávám posun k lepšímu.Na internetu jsem se až nyní dozvěděl, že s obchodem má problém daleko víc lidí, tak píšu i sem.
Pánský zimní kabát Elliot, Barva: Gray, Velikost: L
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.