Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39298Neuznaná reklamace faktury v rámci nedodržení dodavatelských služeb dle Tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2020, před 5 lety

Kamil Engl

Znění stížnosti

Dobrý den,

Záměrem bylo si mít všechny služby v rámci O2 spolu. 2 mobilní tarify, internet 50mb/s a o2 TV.

S tímto záměrem jsem přišel na prodejnu a takto mě bylo ukázáno, že je nastaveno v systému.

Asi za 14 dní při příchodu technika jsem zjistil,který přišel, položil router, a set top box neměl ani neměl sebou, jsme zjistili,že objednávka na pobočce byla zadána chybně, každá z uvedených služeb byla zadána zvláště. (za rozdílnou cenu oproti baličku spolu).
urgentně jsem řešil přes O2 guru a na pobočce, nápravu toto trvalo asi 14 dní. Oprava chyby pracovníka na pobočce.
Během tohoto měsíce dorazil set top box, a jelikož zařízení neustále zamrzalo začal jsem testovat připojení internetu kde jsem zjistil že míst 50mb se max. dostanu na hodnotu 20mb a set top box. Vše připojeno pouze bezdrátově. Řešil jsme přes O2 guru (měřil jsem pravidelně celý týden posílal screeny s naměřenými hodnotami na O2 guru), přijel technik a řekl ,že v té oblasti je hold špatné pokrytí internetu.A set top box, jiný O2 nemá. Bez protokolu odjel.
Přes O2 guru jsem řešil cca 2 měsíce na týdenní bázi, zjednání nápravy a funkčnost služeb. naměřené hodnoty internetu Bez odezvy.
Následná vyúčtování mě překvapilo.
Ne jen,že nereflektuje chybu v zadání balíčku,+ musím zaplatit 99czk za dopravu set top boxu. Vyučování za jednotlivé služby (ne balíček, jelikož udělali chybu na pobočce) + Vyučování za balíček po nastavení.
Podal jsem reklamaci, že odmítám platit, jak za chybu nastavení balíčku, tak ne plnohodnotné připojení a nefunkční televizi.

Reklamace aniž by někdo kdokoliv kontaktoval, přijel a změřit hodnoty a zhodnotit celkový status odvedené práce a funkčnosti dodávaných služeb. Zda technici odvedli práci kvalitně a služby jsou nastaveny jak mají se nestalo. Reklamace zamítnuta.
Podal jsem tedy zrušení služeb. Přijel technik s jinou anténou na internet, leč říkal, že STB pojede kvalitně pouze na napojen na kabel. Ten nebyl ochoten rozvést po bytě, jelikož na toto si najímají externí službu. /nechápu proč jej nevzali sebou? nakonec abych jako zákazník byl koordinátor techniků služeb a operátoru O2. Za podmínek kdy ví co to potřebuje a nejsou ochotní práci odvést jak sluší se a patří jsem techniky poslal pryč. Z důvodu polovičního řešení.

V rámci reklamace faktury jsem ochoten zaplatit za mobilní tarify, leč v balíčku, nikoliv separé a balíček (není mou chybou pochybení technika)
Za internetové připojení pouze 4O% ceny - odpovídá výkonu internetu a stejně tak i za TV.
v rámci zrušení Internetu a O2 TV nechci platit router, ani Set top box, jelikož zařízení byla ke službám jenž nefungují- zde jsme ochoten zaplatit pronájem zařízení v délce dvou měsíců.
Jako spotřebiteli mně nefungují služby a mám se stát vězněm a platit za zařízení spojená s nefunkčními službami? Ptám se proč ?

Kdybych měl spočítat čas jenž mně toto dopátrávání se správné instalace a nastavení služeb. Hodiny s O2 guru, Jízdy na pobočku, zameškanou práci kvůli příchodu technika.

A ve finále ze strany 02 nikdy nekomunikujete s nikým kompetentním, jen si vás přehazují nevedou si evidenci zákazníka, neustále jsem vysvětloval co potřebuji vyřešit, přeměřoval s techniky na dálku rychlost připojení. fotil screen TV kde se nedalo vůbec připojit k O2 serveru
a do reklamace vám napíší že vše je plně funkční a reklamace se tímto zamítá.

Nabízených řešení z mé strany bylo více než dost,ale nikdo není kompetentní k rozhodnutí. Ano udělal jsem chybu, nesouhlasíme s vašim návrhem, nebo navrhujeme atd...
Proto se Obracím s žádosti o pomoc zde.

Předem děkuji za kontaktování a jakékoliv informace.


Produkt

Špatná instalace, nefunkčnost služeb, reklamace ceny z důvodů chyby pracovníka pobočky


Požadované řešení

V rámci reklamace faktury jsem ochoten zaplatit za mobilní tarify, leč v balíčku, nikoliv separé a balíček (není mou chybou pochybení technika)
Za internetové připojení pouze 4O% ceny - odpovídá výkonu internetu a stejně tak i za TV.
v rámci zrušení Internetu a O2 TV nechci platit router, ani Set top box, jelikož zařízení byla ke službám jenž nefungují- zde jsme ochoten zaplatit pronájem zařízení v délce dvou měsíců.
Jako spotřebiteli mně nefungují služby a mám se stát vězněm a platit za zařízení spojená s nefunkčními službami? Ptám se proč ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 11:11, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 12:47, před 5 lety

Dobrý den, pane Engle,

velice mě mrzí, pokud vznikly Vámi popisované potíže.
Aktuálně eviduji projevený nesouhlas s vyřízenou reklamací č. ONBQDBK, který řeší specialisté reklamačního oddělení. S výsledkem budete co nejdříve kontaktován, nejpozději do jednoho kalendářního měsíce. Požádám tedy o strpení.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2020 09:17, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:30, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.