Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Záměrem bylo si mít všechny služby v rámci O2 spolu. 2 mobilní tarify, internet 50mb/s a o2 TV.
S tímto záměrem jsem přišel na prodejnu a takto mě bylo ukázáno, že je nastaveno v systému.
Asi za 14 dní při příchodu technika jsem zjistil,který přišel, položil router, a set top box neměl ani neměl sebou, jsme zjistili,že objednávka na pobočce byla zadána chybně, každá z uvedených služeb byla zadána zvláště. (za rozdílnou cenu oproti baličku spolu).
urgentně jsem řešil přes O2 guru a na pobočce, nápravu toto trvalo asi 14 dní. Oprava chyby pracovníka na pobočce.
Během tohoto měsíce dorazil set top box, a jelikož zařízení neustále zamrzalo začal jsem testovat připojení internetu kde jsem zjistil že míst 50mb se max. dostanu na hodnotu 20mb a set top box. Vše připojeno pouze bezdrátově. Řešil jsme přes O2 guru (měřil jsem pravidelně celý týden posílal screeny s naměřenými hodnotami na O2 guru), přijel technik a řekl ,že v té oblasti je hold špatné pokrytí internetu.A set top box, jiný O2 nemá. Bez protokolu odjel.
Přes O2 guru jsem řešil cca 2 měsíce na týdenní bázi, zjednání nápravy a funkčnost služeb. naměřené hodnoty internetu Bez odezvy.
Následná vyúčtování mě překvapilo.
Ne jen,že nereflektuje chybu v zadání balíčku,+ musím zaplatit 99czk za dopravu set top boxu. Vyučování za jednotlivé služby (ne balíček, jelikož udělali chybu na pobočce) + Vyučování za balíček po nastavení.
Podal jsem reklamaci, že odmítám platit, jak za chybu nastavení balíčku, tak ne plnohodnotné připojení a nefunkční televizi.
Reklamace aniž by někdo kdokoliv kontaktoval, přijel a změřit hodnoty a zhodnotit celkový status odvedené práce a funkčnosti dodávaných služeb. Zda technici odvedli práci kvalitně a služby jsou nastaveny jak mají se nestalo. Reklamace zamítnuta.
Podal jsem tedy zrušení služeb. Přijel technik s jinou anténou na internet, leč říkal, že STB pojede kvalitně pouze na napojen na kabel. Ten nebyl ochoten rozvést po bytě, jelikož na toto si najímají externí službu. /nechápu proč jej nevzali sebou? nakonec abych jako zákazník byl koordinátor techniků služeb a operátoru O2. Za podmínek kdy ví co to potřebuje a nejsou ochotní práci odvést jak sluší se a patří jsem techniky poslal pryč. Z důvodu polovičního řešení.
V rámci reklamace faktury jsem ochoten zaplatit za mobilní tarify, leč v balíčku, nikoliv separé a balíček (není mou chybou pochybení technika)
Za internetové připojení pouze 4O% ceny - odpovídá výkonu internetu a stejně tak i za TV.
v rámci zrušení Internetu a O2 TV nechci platit router, ani Set top box, jelikož zařízení byla ke službám jenž nefungují- zde jsme ochoten zaplatit pronájem zařízení v délce dvou měsíců.
Jako spotřebiteli mně nefungují služby a mám se stát vězněm a platit za zařízení spojená s nefunkčními službami? Ptám se proč ?
Kdybych měl spočítat čas jenž mně toto dopátrávání se správné instalace a nastavení služeb. Hodiny s O2 guru, Jízdy na pobočku, zameškanou práci kvůli příchodu technika.
A ve finále ze strany 02 nikdy nekomunikujete s nikým kompetentním, jen si vás přehazují nevedou si evidenci zákazníka, neustále jsem vysvětloval co potřebuji vyřešit, přeměřoval s techniky na dálku rychlost připojení. fotil screen TV kde se nedalo vůbec připojit k O2 serveru
a do reklamace vám napíší že vše je plně funkční a reklamace se tímto zamítá.
Nabízených řešení z mé strany bylo více než dost,ale nikdo není kompetentní k rozhodnutí. Ano udělal jsem chybu, nesouhlasíme s vašim návrhem, nebo navrhujeme atd...
Proto se Obracím s žádosti o pomoc zde.
Předem děkuji za kontaktování a jakékoliv informace.
Špatná instalace, nefunkčnost služeb, reklamace ceny z důvodů chyby pracovníka pobočky
V rámci reklamace faktury jsem ochoten zaplatit za mobilní tarify, leč v balíčku, nikoliv separé a balíček (není mou chybou pochybení technika)
Za internetové připojení pouze 4O% ceny - odpovídá výkonu internetu a stejně tak i za TV.
v rámci zrušení Internetu a O2 TV nechci platit router, ani Set top box, jelikož zařízení byla ke službám jenž nefungují- zde jsme ochoten zaplatit pronájem zařízení v délce dvou měsíců.
Jako spotřebiteli mně nefungují služby a mám se stát vězněm a platit za zařízení spojená s nefunkčními službami? Ptám se proč ?
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Engle,
velice mě mrzí, pokud vznikly Vámi popisované potíže.
Aktuálně eviduji projevený nesouhlas s vyřízenou reklamací č. ONBQDBK, který řeší specialisté reklamačního oddělení. S výsledkem budete co nejdříve kontaktován, nejpozději do jednoho kalendářního měsíce. Požádám tedy o strpení.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.