Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39304Nedodane zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2020, před 5 lety

danka nezvalova

Znění stížnosti

nedodane zbozi zaplaceno 13.1 2020 podaci cislo 0325


Produkt

zbozi variabilni symbol 102371792


Požadované řešení

vyresit nutně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 23:48, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 08:44, před 5 lety

při objednávce bylo uvedeno, že náš dodavatel má do 30.1.2020 dovolenou a zásilky se budou zákazníkům odesílat po tomto termínu. Vaše objednávka se nyní kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.





Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2020 09:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2020 21:40, před 5 lety


danka nezvalova

Jelikož zboží nebylo dodáno v dohodnutém termínu..odstupuji od smlouvy..peníze pošlete na mou adresu.Děkuji za vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 06:44, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:50, před 5 lety

ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 4.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.

Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.5.2020 20:06, před 5 lety


danka nezvalova

Jelikož zboží nedorazilo ve stanovené lhůtě požaduji vrácení peněžní částky na mou adresu.Diky za pochopení a vyřízení. Nezvalová .D.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 08:09, před 5 lety

je nám líto, že Vám objednaný produkt nebyl doručen. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy zásilka nebyla dodána, došlo pravděpodobně ke ztrátě balíčku v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.


Prosíme o zaslání čísla účtu, kam částku vrátíme.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2020 09:06, před 5 lety


danka nezvalova

Dobrý den. Účet nemám , prosím peněžní částku odeslat na mou adresu adresu.Děkuji zas vyřízení. Nezvalova.D. Třinec 5.Sosnova 386 PSČ.73961.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2020 19:10, před 5 lety

požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2020 19:50, před 5 lety


danka nezvalova

Pokud finanční částka bude vyplacená ve stanovené lhůtě,budu spokojená s výsledkem mé stížnosti.Děkuji předem za vyřízení. Nezvalová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 21:10, před 5 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se spor podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.