Společnost


Laneax pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39308Reklamace mobilního telefonu - Prodejce nevyzvednul

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2020, před 5 lety

Dominik Mikší

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 20.1 jsem poslal mobilní telefon iPhone 7 na reklamaci, protože začal vykazovat 3 závady: Displej telefonu vystupuje v horní části z rámu, Stabilizace zadní čočky je rozbitá, Lighting port pro nabíjení
mobilu je rozbit.
Balík jsem zabalil a ještě jsem do balíku přidal: Reklamační formulář, Fakturu a Odstoupení od smlouvy (3 vady současně).
Dále jsem ještě poslal na uvedený email, že balík byl odeslán dne 20.1 a přidal do přílohy jsem přidal také Reklamační formulář, Fakturu a Odstoupení od smlouvy.
Na email mi přišla odpověď: "Dobrý den, děkuji za zaslání, po obdržení vás budeme informovat."
Ale po 7 denní úložní lhůtě na poště si balík nikdo nevyzdvednul a tak mi přišel mobilní telefon zpět.


Produkt

iPhone 7, 128GB matte black (je pořád v záruce)


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 09:49, před 5 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupit od smlouvy je tedy možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Spotřebitel by rovněž mohl žádat náhradu škody (náhradu poštovného za opakované poslání zboží k reklamaci), která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla.

Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.