Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem jako dárek předplatné na magazín happysun. Dne 31.12.2019 byl dodán magazín Bylinky revue místo objednaného magazínu Happysun. Dne 1.1.2020 jsem psal reklamaci ohledně špatně dodaného magazínu. Dne 7.1.2021 jsem volal na telefonní číslo uvedené na stránkach předplatit.cz v kolonce kontakt. Zde mi bylo řečeno, že mojí reklamaci mají a že jí předali nakladatelství a v případě jak se reklamace vyřídí budu kontaktován.
Dne 27.1.2020 mi byl opět dodán magazín Bylinky revue.
Na telefonní číslo se nedovolám vyzvání, ale nikdo nezvedá nebo je neustále obsazené.
Rád bych dostal peníze za objednávku zpět nebo bych rád vyměnil zboží.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá objednané zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Časopis Bylinky revue byl zaslán omylem distribuční společností, správný titul (Happysun) byl již zaslán na adresu zákazníka
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Stížnost byla uzavřena. Společnost udělala maximum pro vyřešení případu. Jsem spokojen a můžu doporučit! :)