Společnost


Tomáš Machek, Ing.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3931Storno potvrzené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2014, před 10 lety

David Kopecký

Znění stížnosti

Dne 31. 7. 2014 jsem objednal dva kusy sluchátek zn. Prestigio PBHS1 v celkové ceně 2 Kč. Tato objednávka byla vzápětí potvrzena a prodávající zaslal pokyny k platbě. Za zboží jsem tedy zaplatil, čímž jsem dle obchodních podmínek (bod 8) nabyl vlastnictví ke zboží. Objednávka však byla následující den stornována bez uvedení důvodu. Mohu se jen domnívat, že se tak stalo z důvodu nízké ceny. Při objednávce jsem však vycházel z předpokladu, že cena je reálná a jde o promoakci prodávajícího, i vzhledem k tomu, že poštovné (pouze při platbě osobně nebo převodem, nikoliv na dobírku) bylo bezplatné. Kupní smlouva je uzavřena dle obchodních podmínek doručením přijetí objednávky, jež je prodávajícím zasláno na mou el. adresu (bod 3/6 obchodních podmínek).
Jakým způsobem mohu trvat na dodání zboží?


Požadované řešení

Dodání zaplaceného zboží, jehož objednávka byla potvrzena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 11:43, před 10 lety

Kupní smlouva byla v souladu se zákonem a obchodními podmínkami uzavřena. Ustanovení § 7 občanského zákoníku stanoví, že se má za to, že ten, kdo jednal určitým způsobem, jednal poctivě a v dobré víře. Na druhou stranu ustanovení § 8 občanského zákoníku stanoví, že zjevné zneužití práva nepožívá právní ochrany. V tomto případě je tedy nutné zvážit všechny okolnosti, které provázely uzavírání smlouvy, zejména tedy skutečnost, zda bylo u zboží uvedeno, že se jedná o speciální akci, průměrnou tržní cenu výrobku, poměr těchto cen a vědomost spotřebitele o této ceně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2014 11:46, před 10 lety

Panu Kopeckému byla objednávka stornována dle obchodních podmínek: 5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
článek 4.Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.


Nejednalo se v žádném případě o úmyslné klamání spotřebitele a ani se nejednalo o speciální prodejní akci. Zákazníkovi byla s omluvou objednávka stornována a i následně byl zákazník poučen o této chybě. Částka 2Kč byla zpět zákazníkovi vrácena na jeho účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:36, před 10 lety

Vzhledem k faktu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.