Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#39312LIDL Dobříš

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2020, před 5 lety

Tomáš Brechličuk

Znění stížnosti

Dobrý den.Dnes dne 2.2.2020 jsem byl nakoupit ve Vašem obchodě v Dobříši.Jsem nucen konstatovat"bohužel".Vozíky plné špíny a na košíky se štítíte sáhnout,natož do nich dát zboží.Upřímně,to je na podnět pro hygienu.Všude přítomné nevybalené palety zboží,kolem kterých se nedá téměř projet,klece plné fólií a prázdných kartonů,absence plzeňského piva,2L balené neperlivé vody Saguaro a další a další.Další věc-absolutní,ale absolutní absence bio zeleniny,po novu značně omezený sortiment a nepřehledně uspořádaný.A v neposlední řadě nepříjemný,až drzý personál.Celkovou zkušenost máme nejen v rodině,ale i mezi přáteli.Shrnutí-zhoršení nabízeného zboží,zhoršení čistoty,zhoršení chování personálu.Tak jak jste byli jedničkou na trhu,tak o tom si už můžete nechat jen zdát.
T.Brechličuk


Požadované řešení

Vy musíte nejlépe vědět,jak věci řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 09:01, před 5 lety

Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky (špinavé nákupní vozíky), které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.

Zásobování (absence zboží) je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2020 09:32, před 5 lety

Dobrý den, pane Brechličuku,

mrzí nás, že nákup neprobíhal podle Vašich představ.Vozíky i košíky procházejí důkladným čištěním několikrát v roce, nicméně děkujeme za podnět, který předáme odpovědným kolegům ke kontrole. Omlouváme se také za nedostupné zboží, případné nevhodné chování zaměstnanců a nečistotu. Vše prověříme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2020 09:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:22, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.