Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem čekal hodinu na dešti na zastávce Průhonice, Hájovna na autobus 185(trasa Louňovice-Opatov), který přijel se zpožděním,(měl přijet v 16:16 2.2.2020) a rozhodl se nezastavit, přestože mě řidič viděl a jedná se o regulérní zastávku. Musel jsem ujít celou vzdálenost,asi 10 km pěšky po silnici, navíc se mi to nestalo poprvé.
Žádám o vyvození důsledků.
Linka 185, trasa Louňovice- Opatov, 2.2.2020
Výstražný, upozorňující dopis řidiči. Finanční postih.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.