Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39318Chybný kontakt a 3x nedoručeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2020, před 5 lety

Tereza Veitová

Znění stížnosti

Žádáme vysvětlení kdo je zodpovědný za přepisování osobních údajů (telefonního kontaktu) z balíčku od dodavatele do vašeho systému. Díky špatnému vyplnění, mě nebyl balíček 3x doručen a bylo mi sděleno, že si balíček musím osobně vyzvednout na vaší centrále v Řeporyjích. I přes opakovaná urgence na vaší zákaznické lince a sdělení správného tel. kont. nebylo opětovné doručení možné, i když chyba nebyla na naší straně ani na straně dodavatele. Telefonáty na vaší linku byly velice nepříjemné a zároveň když jsme se dostavili na vaše depo, tak jednání paní z výdeje dne 24.1.2020 cca kolem 13 hodiny bylo velice neprofesionální, až nepříjemné. Po převzetí balíčku u velmi ochotného řidiče bylo zjištěno, že na etiketě od dodavatele je můj tel. kont.(605971630) správně, avšak na vaší etiketě je chybně (606971630). Na vaší lince i u paní na výdeji v Řeporyjích nám bylo opakováno, že chyba je na straně dodavatele. Jelikož jsem tímto ztratila spoustu času, požaduji kompenzaci a současně sdělení jaké byly provedeny kroky k nápravě. Vzhledem k tomu, že není možné přiložit foto etiket, kde je zjevné, že chyba není na straně dodavatele, prosím o zaslání kontaktu na kompetentní osobu, která bude řešit tuto stížnost. Foto etiket zašlu.


Produkt

80354607128


Požadované řešení

Požaduji finanční náhradu za dopravu, jelikož jsem si balíček musela vyzvednout sama z důsledku vaší chyby a dále vysvětlení kdo je za tuto chybu zodpovědný a jaké byly učiněny kroky k nápravě neadekvátního chování vašich zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 08:17, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2020 14:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.