Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3932Převedení čísla k jinému operátorovi bez výpovědní lhůty u tarifu O2 Zero s nulovou nebo korunovou měsíční útratou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2014, před 10 lety

Roman Šotola

Znění stížnosti

Mám tento tarif s nulovým paušálem a pravidelně nulovou nebo korunovou měsíční útratou. Chci přejít s číslem k jinému poskytovateli a chápu, že v podmínkách je 6 týdnů výpovědní lhůta na kterou má O2 smluvní nárok, ale co nechápu je fakt, že s O2 není možnost tuto výpovědní lhůtu zkrátit na minimum dohodou v případě, kdy za tuto dobu už ze mě nebudou mít stejně žádný prospěch a tudíž mi to přijde jen jako dělání naschválů za to, že od nich odcházím. Na toto jednaní sice mají právní nárok, ale nic tímto jednáním nezískají, ba naopak, jen si tím dělají špatnou pověst. Arogantní chování pána na infolince ke mě už snad ani nebudu rozebírat do podrobností. Jsem sám, komu nad tím zůstává rozum stát?


Produkt

O2 Zero


Požadované řešení

Ukončení smlouvy bez, v tomto případě, zcela nesmyslné výpovědní lhůty a uvolnění čísla k přenosu k jinému poskytovateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 13:37, před 10 lety

Smluvní vztah je možné ukončit výpovědí dle smluvních podmínek. V takovém případě je opravdu nutné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2014 14:28, před 10 lety

Dobrý den,

výpovědní lhůta paušálních služeb je dána Všeobecnými obchodními podmínkami, které jsou závazné pro všechny účastníky. Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu nelze nabídnout ani když máte paušální tarif s téměř nulovou útratou. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online media konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 15:08, před 10 lety


Roman Šotola

Hodnocení:

Komentář: Myslím, že věta "Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu nelze nabídnout ani když máte paušální tarif s téměř nulovou útratou." je poněkud nepřesná a nevyjadřuje přesný stav věci. Správně by podle mého názoru měla znít asi takto "Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu NECHCEME JAKO SPOLEČNOST nabídnout ani když máte paušální tarif s TÉMĚŘ VŽDY nulovou útratou." Nevadí, nicméně svůj názor na tuto skutečnost nezměním. Myslím, že jste dostáli své pověsti nejméně oblíbeného operátora v Česku.