Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám tento tarif s nulovým paušálem a pravidelně nulovou nebo korunovou měsíční útratou. Chci přejít s číslem k jinému poskytovateli a chápu, že v podmínkách je 6 týdnů výpovědní lhůta na kterou má O2 smluvní nárok, ale co nechápu je fakt, že s O2 není možnost tuto výpovědní lhůtu zkrátit na minimum dohodou v případě, kdy za tuto dobu už ze mě nebudou mít stejně žádný prospěch a tudíž mi to přijde jen jako dělání naschválů za to, že od nich odcházím. Na toto jednaní sice mají právní nárok, ale nic tímto jednáním nezískají, ba naopak, jen si tím dělají špatnou pověst. Arogantní chování pána na infolince ke mě už snad ani nebudu rozebírat do podrobností. Jsem sám, komu nad tím zůstává rozum stát?
O2 Zero
Ukončení smlouvy bez, v tomto případě, zcela nesmyslné výpovědní lhůty a uvolnění čísla k přenosu k jinému poskytovateli.
|
Tweet |
Smluvní vztah je možné ukončit výpovědí dle smluvních podmínek. V takovém případě je opravdu nutné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.
Dobrý den,
výpovědní lhůta paušálních služeb je dána Všeobecnými obchodními podmínkami, které jsou závazné pro všechny účastníky. Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu nelze nabídnout ani když máte paušální tarif s téměř nulovou útratou. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online media konzultant, O2
Hodnocení:
Komentář: Myslím, že věta "Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu nelze nabídnout ani když máte paušální tarif s téměř nulovou útratou." je poněkud nepřesná a nevyjadřuje přesný stav věci. Správně by podle mého názoru měla znít asi takto "Je mi líto, kratší výpovědní lhůtu NECHCEME JAKO SPOLEČNOST nabídnout ani když máte paušální tarif s TÉMĚŘ VŽDY nulovou útratou." Nevadí, nicméně svůj názor na tuto skutečnost nezměním. Myslím, že jste dostáli své pověsti nejméně oblíbeného operátora v Česku.