Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39320Zrušení prémiového profilu na seznamce be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

David Štursa

Znění stížnosti

Na seznamce be2 jsem si založil profil dne 29.12.2019
Okamžitě mi bylo nabídnuto vyzkoušení prémiového členství na měsíc za částku 149,- CZK , když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.
Před a při placení této častky jsem ovšem nebyl viditelně srozuměn s opakováním platby za premiové členství. Až po zaplacení mi byl doručen email který mne upozornil na automatické prodloužení o další tři měsíce už ale za částku 2 247,-. Neočekával jsem že na základě takového mailu a bez mého potvrzení si be2 může strhnout peníze z meho účtu. To se ovšem stalo a 31.1. mi z méhu bankovního účtu bylo strženo 2 247,- CZK. Ve skutečnosti jsem si účet chtěl vyzkoušet na 1 měsíc, ale služeb jsem následně vůbec nevyužil - nula přihlášení z mé strany.
Je zajímavé jak jednouduché je založení účtu a jeho výpověď tak komplikovaná. službu nelze vypovědět přímo na stránkách např. zrušením účtu. Zrušení účtu je přímo nemožné. Společnost be2 znesnadňuje svým klientům možnost ukončit poskytování služeb. Společnost požaduje zaslání podepsané výpovědi faxem či dopisem na Luxemburskou Adresu. Při zakládání účtu na be2 jsem také nic nepodepisoval a nikam fyzicky neposílal, proč tedy tento nefér postup při rušení, navíc pod hrozbou obnovované automatické platby, která tímto nelze zrušit též online jako při zakládání účtu?
Proto prosím o pomoc se zjednáním nápravy.
Svoji výpověď jsem zaslal emailem na adresu zakaznickyservis@be2.cz a čekám na kladné vyřízení zrušení mého prémiového účtu


Produkt

Jedná se seznamovací služb na be2.


Požadované řešení

Žádám zrušení mého prémiového účtu s okamžitou platností.

Žádám o navrácení druhé platby 2 247,- jelikož dle mého názoru její stržení z mého bankovního účtu bylo z mé strany nedovolené a neoprávněné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 07:18, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2020 11:52, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 12:00, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.