Společnost


Premium Infinity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39329Poškození zaparkovaného vozidla při úchově běheme letní dovolené v Turecku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Vladimír Petera

Znění stížnosti

Dobrý den, ke konci letních prázdnin srpen-září 2019 jsme letěli do Turecka a dostali jsme tip, kde bezpečně zaparkovat. Vozidlo jsme svěřili firmě Premium infinity s.r.o. na letišti Václava Havla v Praze, kde si ho převzal pracovník a zaparkoval. Při návratu do ČR jsme při předání našeho vozidla Opel Meriva, zlaté metalízy rz 5U21533 jsme zjistili, že je vzadu havarované na nárazník a zadní víko kufru. Vše jsme s uvedenou firmou sepsali na reklamační formulář a přes jejich pojišťovnu jsme vozidlo opravili v autorizovaném servisu. Jenomže jsme nepočítali s jejich spoluúčastí ve výši 1000,-Kč, kterou jsme museli navíc zaplatit v servisu, jinak nám vozidlo nevydali. Toto si prý pak musíme vymoci na firmě občanskoprávní cestou. Do současné doby jsme však uvedenou částku 1.000,-Kč nedostali zpět a nikdo se s námi nebaví.


Produkt

Parkování nonostop Smile parking na letišti Václava Havlava-tel.: 725120021, jsou i na Whatsapu


Požadované řešení

Požadujeme od uvedené firmy vrácení částky 1000,-za spoluúčast, kterou jsme za ně zaplatili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:41, před 5 lety

Je-li s provozováním nějaké činnosti zpravidla spojeno odkládání věcí a byla-li věc odložena na místě k tomu určeném nebo na místě, kam se takové věci obvykle ukládají, nahradí dle § 2945 odst. 1 občanského zákoníku provozovatel poškození, ztrátu nebo zničení věci tomu, kdo ji odložil, popřípadě vlastníku věci. Stejně nahradí škodu provozovatel hlídaných garáží nebo zařízení podobného druhu, jedná-li se o dopravní prostředky v nich umístěné a o jejich příslušenství.

Právo na náhradu škody musí spotřebitel uplatnit u provozovatele parkoviště bez zbytečného odkladu, nejpozději do patnácti dnů po dni, kdy se spotřebitel o škodě musel dozvědět.

Bylo-li právo na náhradu škody uplatněno včas, ale provozovatel parkoviště neplní dobrovolně, je vhodné zaslat mu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.