Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Reklamace se týkala telefonu Apple Iphone 5.
Telefon byl kupovaný jako použitý na aukčním portálu v ČR, veškeré kupní doklady a předchozí opravenky jsem samozřejmě dostal spolu s telefonem.
Telefon jsem reklamoval s následujícími závadami: Neostřící fotoaparát a blbnoucí konektor nabíjení (nabíjel, jenom když byl kabel přitlačován do děla telefonu). Závady odstranili.
O vyřízení reklamace jsem nebyl žádným způsobem vyrozuměn, proto jsem 31. den reklamace přišel na pobočku, kde jsem telefon reklamoval a požadoval nové zařízení. Ale to jsem netušil, že mají na příjmacím protokolu napsáno "Předpokládané datum vyřízení reklamace". Odmítli mi dát nové zařízení, nebo vrátit peníze a oháněli se tímto řádkem.
Zařízení jsme tedy s neochotou převzal.
Celková doba reklamace byla pouze 9 dní! Zařízení ale leželo na prodejně dalších 22 dnů. Tato doba není zahrnuta do prodloužení záruční doby.
Rád bych požádal Vodafone, aby dávali zákazníkům vědět, když je reklamace vyřízená! Případně aby se nesnažili dělat ze zákazníku "voly".
Výměnu zařízení za nové, případně prodloužení záruční doby o další 2 roky.
|
Tweet |
Dle rozsudku Nejvyššího soudu ze dne 27. 7. 2011, sp. zn. sp. zn. 33 Cdo 3228/2009, stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady.
Hezký den, pane Velkoborský,
zákazníky o vyřízení reklamace běžně informujeme SMSkou. Díval jsem se, že jsme od vás nedostali žádné kontaktní číslo, proto vám zpráva od nás nemohla dorazit. Přesně jak píšete - v Reklamačním protokolu uvádíme datum, kdy je reklamace nejpozději vyřízena a kdy k nám můžete přijít bez ohlášení, protože reklamace už bude určitě hotová.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
Kontaktní telefon pro případné informování o vyřízení reklamace jsem diktoval vašemu zaměstnanci na pobočce. Na reklamačním protokolu byl telefon uveden, jinak bych ho nepodepsal a požadoval bych jeho doplnění. To že telefon nebyl uveden v elektronickém reklamačním formuláři není moje chyba.
Jestli mi nevěříte, vyžádejte si z pobočky originální reklamační formulář.
S vaší poslední větou si dovolím nesouhlasit. Nemůžete mít stoprocentní jistotu, že reklamace bude vyřízena.
Hezký den, pane Velkobrodský,
v elektronické verzi číslo opravdu nevidím, pokud jste ho ale na formulář s prodejcem dopsali, pak je velmi pravděpodobné, že jsme vám SMSku posílali. Bohužel nemůžeme 100% zaručit, že SMS vždy dorazí. Mrzí mě, že vám nepřišla.
Předpokládané datum vyřízení reklamace je opravdu dnem, do kdy reklamaci vždy vyřídíme. Samozřejmě teď nemám na mysli např. případ, kdy by se v průběhu reklamace zjistilo, že jde o nezáruční vadu a zákazník by si ji přál opravit za peníze. Ale u běžné záruční opravy buď dojde do té doby k opravě, nebo se reklamační řízení řeší výměnou či odstoupením od smlouvy.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
Žádnou SMS jste mi neposílali, pokud ano, proč mi nebyla na žádost zobrazena? Snad není takový problém podívat se do databáze a najít si jeden údaj.
Podle zákona č. 634/1992 Sb. musíte informovat zákazníka o vyřízení reklamace. Nestalo se tak.
Proto požaduji výměnu zařízení za nové, případně prodloužení záruční doby.
Dobré odpoledne, pane Velkobrodský,
pokud s naším postupem nesouhlasíte, můžete nám napsat přes Reklamační formulář, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Přidejte prosím do zprávy odkaz na tuto stránku, kolegové se lépe zorientují a nebudete muset vše znovu vypisovat. Na základě ověřené zprávy budou mít možnost celou záležitost detailně prověřit a odpoví vám.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.