Společnost


IN-WATCH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39331Neoprávněné snížení vrácené hodnoty za zboží při odstoupení do 14ti dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Antonin Krist

Znění stížnosti

Dobrý den, pan majitel eshopu www.smartuj.cz mi řekl, že stejně nic nevyřešíte, že se vás nebojí pokud nemám právníky :) přesto to nechci nechat být.

22.1.2020 jsem objednal z www.smartuj.cz sportovní náramek. Po doručení zásilky jsem zjistil, že se jedná o jiný typ, než jsem zamýšlel koupit. Zboží jsem tak ani nerozbaloval a poslal zpět s formulářem o odstoupení od smlouvy. Dnes mi byl zaslán dobropis, na kterém bylo uvedeno, že byl poničen náramek a účtují mi za nový 79 korun. Po telefonickém hovoru, jsem zjistil, že je prý i poškrábaný display a další věci a že mám být rád, že mi vůbec něco vrátili. Vzhledem k opakujícím se podobným hodnocením na webu heureka.cz jsem se rozhodl, že podám podnět k vám.




https://www.smartuj.cz/fitness-naramky/fitness-naramek-m4-novinka-2019-smw46-2/

Tváří se na první pohled jako Mi Band 4, ale je to čínská levná napodobenina.


Produkt

https://www.smartuj.cz/fitness-naramky/fitness-naramek-m4-novinka-2019-smw46-2/


Požadované řešení

Postupovat v souladu s platnými zákony, nešidit zákazníky, nelhat, ideálně i vrátit zbylou částku, transparentně uvádět o jaké zboží a výrobce se jedná aby uživatel nebyl klamán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 13:09, před 5 lety

Pokud chce prodávající navrácenou částku snížit, je na něm, aby prokázal, že spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než jak mu umožňuje zákon.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 23:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.