Společnost


Vlastimil Valášek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39334Zkažená oprava v servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Monika Osvaldová

Znění stížnosti

Zdravím,jdeme za Vámi ohledně rady a pomoci. Jak máme prosím postupovat při zkaženém servisu? Auto jsme vezli začátkem minulého týdne t.j 28.1. 2020 na banální výměnu oleje (motorového a převodového). Jedná se o automatickou převodovku, před předáním do rukou servisu, že auto fungovalo bez problému (mám na to 3 nezávislé svědky,které jsem několikrát vezl),a po výměně oleje v převodovce servisem, převodovka přestala řadit. Servis se tomu staví laxně, závadu neřeší, jen se vymlouvají, auto stojí od pátku t.j. 31.1. 2020 na dvoře aniž by to někdo řešil. Poradíte nám prosím? Předem děkujeme.


Produkt

Hyundai Santa Fe 2008,zlatá barva


Požadované řešení

Dát auto do PLNĚ POJÍZDNÉHO STAVU,JINOU MIMO NEHLÁŠENOU a NIMI PROVEDENOU OPRAVU UDĚLAT a OPRAVIT NA JEJICH NÁKLADY (před předáváním auta do servisu,auto bylo plně pojízdný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 12:05, před 5 lety

Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (oprava, úprava věci) . V rámci tohoto smluvního typu musí zhotovitel dle § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, provést dílo s potřebnou péčí, což znamená, že postupuje pečlivě tak, aby provedl dílo dle ujednání stran a zároveň aby nezpůsobil na věci poškození.

Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy. V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit. Pro vznik odpovědnosti za škodu je podstatné zjištění vadně provedené práce, proto, neuzná-li své pochybení zhotovitel v rámci řešené reklamace, doporučujeme vyhledat znalce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 13:50, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.