Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#39339Zamlčení informací ohledně podané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Markéta Vařeková

Znění stížnosti

Chtěla bych upozornit na zamlčení ohledně postupu reklamace. Dnes jsem byla na prodejně v Olomouci v CCC - Pražská, prodejna v Olomouc City. Paní vedoucí prodejny mi sdělila zamítnutí reklamace po měsíci kvůli znečištění obuvi. Obuv byla umytá, minimálně znečištěná. Arogantní chování paní vedoucí prodejny mluvilo za vše, ptala jsem se jí, proč mi tuto skutečnost nesdělili u přijetí reklamace, že obuv musí být vyčištěna jako by byla nová, pán který obuv v lednu přebíral a byl vedle ní mi řekl že je pravda, že tohle mi sdělit mohl ale prostě to neudělal. Paní vedoucí mu řekla že se se mnou vůbec nemusí bavit, a že jsou zvyklí, že lidi na ně křičí běžně... vůbec se nedivím že lidi na prodejně křičí, když mají zaměstnanci takové arogantní chování. Dcera ty boty měla měsíc a něco když se jí zničily, reklamaci mi neuznali, je začátek února, mám prý přijít znovu s umytou botou,prý pán obuvník botu zalepí až ji náležitě vyčistím, a má na to měsíc, za chvíli březen. Mám pocit že zaměstnanci si dělají z lidí srandičky a náležitě se pak na prodejně baví na jejich účet. Paní vedoucí se usmívala a ještě ze mě vlastně udělala prasátko. Mimochodem tento postup byl dle České obchodní inspekce špatný, kdy mi byla zamlčena náležitá část informací důležitých pro uznání reklamace, kdy zaměstnanci jsou povinni informovat člověka náležitě, ne že jsem si to měla přečíst z letáku. Od čeho tam tedy jsou? aby byli arogantní na lidi a vysmívali se jim do obličeje??? Po měsíci nošení aby se boty rozpadly a ještě aby pan obuvník řekl že na ně nechytne, trochu fajnovka ne? Boty jsem řádně nafotila, a zítra tam půjdu znovu, znovu je umyji a zase počkáme měsíc než pan obuvník rozhodně. Mám pocit že na takových podvodech si CCC postavilo kariéru. Boty za 650 Kč vydržely měsíc, peníze v nedohlednu a ještě má nepříjemnosti s reklamací. Děkuji za vyjádření, s pozdravem Vařeková Markéta


Produkt

boty na zimu vycházkové, z prodejny CCC obuv Olomouc


Požadované řešení

ověření chování zaměstnanců ohledně postupu, vrácení peněz za obuv, v případě zájmu dodám fotografie a dokumentaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 10:59, před 5 lety

Vzhledem k § 4 občanského zákoníku se předpokládá, že každý jedná s rozumem průměrného člověka a lze to od něj v právním styku očekávat, a vzhledem k dobrým mravům, že kupující by měl obuv k reklamaci zanést v dostatečně čistém a přiměřeném stavu a naopak prodejce by neměl požadovat přemrštěné podmínky k absolutní čistotě obuvi jako nástroj šikanózního chování vůči zákazníkům.

Podle § 13 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost poučit o podmínkách reklamace. Pokud tak neučinil, lze podat podnět dozorovému orgánu.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 19:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.