Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3934Arogantní jednání, ani zboží, ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2014, před 10 lety

Michaela Hrázská

Znění stížnosti

ROZHODNĚ U TÉTÉ FIRMY NIC NEKUPUJTE !!! - naprosto odstrašující zkušenost

- zakoupila jsem 30. listopadu 2013 tablet, který měl být do 10 dní dodán, jako vánoční dárek pro mou 3 letou neteř
- tablet byl po několika urgencích, zapírání a velmi nepříjemném jednání dodán v únoru 2014 !!! (3 měsíce po nákupu)
- po několika užitích zaslán na reklamaci, tablet se po 15 minutách zcela vybije
- po 28 dnech od zaslání z firmy voláno, že tablet byl zaslán bez nabíječky (lež - mám pořízenou fotografii s obsahem zasílaného balíku, po předchozích velmi špatných zkušenostech s arogantním jednání)

- nyní na mrtvém bodě, paní tvrdí, že reklamaci bez nabíječky nemůže započít a že není její povinností dokazovat, zda v balíku nabíječka byla


Produkt

Tablet POINT OF VIEW 7" ProTab 25


Požadované řešení

Požaduji:

- omluvu dotyčné
- výměnu tabletu za fungující kus, nebo vrácení peněz
- odškodnění za 3/4 roku trvající spor


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 11:56, před 10 lety

Obecně není povinnost spotřebitele dodat k reklamaci všechno příslušenství, pokud se vada týká prokazatelně pouze některé součásti věci. V tomto případě to zcela zřejmé není.
Prodávající má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Z faktu, že prodávající oznámil skutečnost týkající se nedodané nabíječky lze usuzovat, že tuto povinnost nepslnil. Byla-li nabíječka potřeba k posouzení přístroje, měl si ji prodávající vyžádat bez zbytečného odkladu po obdržení zboží. Zároveň platí, že dodaný výrobek měl být posouzen. Pokud spotřebitelka prokáže, že nabíječka byla obsahem balíku, odpovídá prodávající za její ztrátu, případně za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Mimo dodané fotografie lze také vycházet z hmotnosti balíku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2014 22:41, před 10 lety

Dobrý den,
k posouzení reklamace potřebujeme adaptér tabletu. Bohužel v zásilce chybělo veškeré příslušenství a hlavně adaptér bez kterého není možné reklamaci posoudit.
Walters

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:02, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 15:02, před 10 lety


Michaela Hrázská

Hodnocení: