Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jak je možné, že bez mého dovolení , že je moje adresa na internetu. Podejte mi vysvětlení. Veronika Blažejová Č
Okamžitě zrušit z internetu mé údaje o adrese jméno, příjmení a telafonní číslo
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka podezření, že správce údaje zpracovává v rozporu s domluveným účelem, dostatečně je nezabezpečil nebo ignoruje požadavky spotřebitelky, lze podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). O postupu v řešení stížnosti či přímo o jeho výsledku má úřad povinnost vyrozumět do tří měsíců.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman