Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39345Zpožděný let Booking ref.: Ql5JB5 4/10 2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Pavel DRASAR

Znění stížnosti

Prosím o informaci o vyřízení reklamace:
Od: CSA Web Noreply
Odesláno: sobota S. října 2019 12:00
Komu: drasar@scitech.cz
Předmět: ČSA - online kontaktní formulář

ČSA - online kontaktní formulář
Vážená paní, pane
Vaš požadavek byl předán ke zpracování a bude vyřízen v souladu s právními předpisy v nejkratším možném termínu. Děkujeme za vložení požadavku.
Vyberte oblast dotazu: Zpožděný let


Datum letu: 04/10/2019
Číslo letu: OK803
Rezervační kód / Booking ref.: Ql5JB5
Číslo letenky (TKT, ETKT): 0642413896665 Text Vaší zprávy: Hezký den, let OK803 byl zpožděn o 4 hodiny a 55 minut (namísto plánovaného odletu v 15:20 byl odlet 20:15). Požaduji tedy kompenzaci jako za zrušený let a to ve formě Elektronického poukazu, ve shodě s vašimi regulemi, které jsme obdrželi při registraci na letišti. V dokonalé úctě, Pavel Drašar


Produkt

OK803 byl 4/10 2019 zpožděn o 4 hodiny a 55 minut


Požadované řešení

Požaduji tedy kompenzaci jako za zrušený let a to ve formě Elektronického poukazu, ve shodě s vašimi regulemi, které jsme obdrželi při registraci na letišti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 09:45, před 5 lety

Soudní dvůr EU ve své rozhodovací praxi dovodil nárok na finanční odškodnění obdobné jako při zrušení letu, pokud cílové destinace dosáhne spotřebitel se zpožděním 3 hodiny a více. Výše finančního odškodnění je shodná jako při zrušení letu. Stejně jako při zrušení letu dopravce není povinen odškodnění vyplatit, pokud bylo zpoždění způsobeno mimořádnými okolnostmi, kterým nemohl zabránit, i kdyby přijal všechna přiměřená opatření k jejich odvrácení.

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (ÚCL), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6. Stížnost ÚCL je dostupná na stránkách www.caa.cz a je možné ji podat i prostřednictvím elektronické pošty na adresu caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.