Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.2.2013 jsem na prodejní akci zakoupil lux MAX VAPORI. Číslo kupní smlouvy 53 011935.Na záručním listě je uvedena doba záruky
5 (pět) let. Došlo k poruše přístroje-nelze jej ani zapnout.Po telefonickém dotazu na č.: 315615615 mi sdělila paní, že mám lux zabalit a poslat. To jsem udělal, avšak balík mi přišel obratem zpátky s poznámkou pošty: Adresát se odstěhoval.Když jsem znovu volal na uvedený telefon poradila mi dotyčná paní, abych se podíval na internet, kde firma sídlí! Jsem starobní důchodce a vím, že jsem udělal chybu, ale žádám Vás, jestli je možné nějaké řešení o pomoc.
Děkuji Vám předem.
lux MAX VAPORI SE ŽEHLIČKOU A S VYVÍJEČEM PÁRY
Záruční oprava, kde se jí domoci?
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tuto informační povinnost nesplní, je možné podat podnět k prošetření živnostenskému úřadu nebo České obchodní inspekci.
Doporučujeme spotřebiteli, aby společnost vyzval ke sdělení adresy, na kterou lze zaslat výrobek k posouzení.
Aktuální adresa společnosti je dle výpisu z obchodního rejsříku:
HOME TECH s.r.o. (ke dni 14.8.2013 došlo ke změně obchodní firmy)
Pstružná 821/2, Uhříněves, 104 00 Praha 10
Společnost HOME TECH s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.