Společnost


HOME TECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3935Nemožnost uplatnit záruku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2014, před 10 lety

František Procházka

Znění stížnosti

Dne 20.2.2013 jsem na prodejní akci zakoupil lux MAX VAPORI. Číslo kupní smlouvy 53 011935.Na záručním listě je uvedena doba záruky
5 (pět) let. Došlo k poruše přístroje-nelze jej ani zapnout.Po telefonickém dotazu na č.: 315615615 mi sdělila paní, že mám lux zabalit a poslat. To jsem udělal, avšak balík mi přišel obratem zpátky s poznámkou pošty: Adresát se odstěhoval.Když jsem znovu volal na uvedený telefon poradila mi dotyčná paní, abych se podíval na internet, kde firma sídlí! Jsem starobní důchodce a vím, že jsem udělal chybu, ale žádám Vás, jestli je možné nějaké řešení o pomoc.
Děkuji Vám předem.


Produkt

lux MAX VAPORI SE ŽEHLIČKOU A S VYVÍJEČEM PÁRY


Požadované řešení

Záruční oprava, kde se jí domoci?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 12:04, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tuto informační povinnost nesplní, je možné podat podnět k prošetření živnostenskému úřadu nebo České obchodní inspekci.
Doporučujeme spotřebiteli, aby společnost vyzval ke sdělení adresy, na kterou lze zaslat výrobek k posouzení.
Aktuální adresa společnosti je dle výpisu z obchodního rejsříku:
HOME TECH s.r.o. (ke dni 14.8.2013 došlo ke změně obchodní firmy)
Pstružná 821/2, Uhříněves, 104 00 Praha 10

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:52, před 10 lety

Společnost HOME TECH s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.