Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39351Nevyřízená uznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 5 lety

Stanislav Buchta

Znění stížnosti

30.10.2019 objednávka č. 1466517
30.10.2019 zaplaceno
5.12.2019 zboží došlo
6.12.2019 podán reklamační formulář č. 16350
7.12.2019 potvrzení přijetí reklam.formuláře s příslibem
jednání s reklamačním pracovníkem a vyřízením reklamace dle
zákona do 30 dnů

Po uplynutí reklamační lhůty jsem několikrát, nejméně 1x týdně
upozorňoval mailem na dostupnou adresu na uplynutí reklamační
lhůty a nekonání inzerovaného reklamačního pracovníka


Produkt

Vše jsem zadal do reklamačního formuláře. Popisky jsou čínské lze vyčíst - Down jacket 4XL


Požadované řešení

Chtěl bych dořešit stížnost vrácením peněz na účet uvedený v reklamačním
formuláři. Dodaná velikost neodpovídá normálnímu číslování a ztratil jsem
důvěru po tak dlouhé době nevyřizování. Dále žádám adresu pro vrácení
zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 08:39, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 19:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.