Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.10.2019 objednávka č. 1466517
30.10.2019 zaplaceno
5.12.2019 zboží došlo
6.12.2019 podán reklamační formulář č. 16350
7.12.2019 potvrzení přijetí reklam.formuláře s příslibem
jednání s reklamačním pracovníkem a vyřízením reklamace dle
zákona do 30 dnů
Po uplynutí reklamační lhůty jsem několikrát, nejméně 1x týdně
upozorňoval mailem na dostupnou adresu na uplynutí reklamační
lhůty a nekonání inzerovaného reklamačního pracovníka
Vše jsem zadal do reklamačního formuláře. Popisky jsou čínské lze vyčíst - Down jacket 4XL
Chtěl bych dořešit stížnost vrácením peněz na účet uvedený v reklamačním
formuláři. Dodaná velikost neodpovídá normálnímu číslování a ztratil jsem
důvěru po tak dlouhé době nevyřizování. Dále žádám adresu pro vrácení
zboží
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.