Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 17.1.2020 jsem se přihlásila do seznamky Be2. Částku 156 Kč jsem zaplatila kartou.
Od 19.1. 2020 mi prémiový účet byl aktivován. Dne 4.2. jsem odeslala písemnou výpověď smluvního vztahu - emailem s přílohou výpovědi s podpisem. Dle negativních recenzí od dalších vašich uživatelů se tedy obávam, že mi prodloužíte smlouvu o další 3 měsíce a strhnete si poplatek cca ve výši 2300 Kč? Prosím o vyjádření, kdy bude má smlouva ukončena a jestli bude vaše společnost požadovat další poplatky a v jaké výši. Děkuji za odpověď Schertlerová Lenka
Prémiové členství
Ukončení smlouvy bez následných dalších poplatku z důvodu nevyužití služby.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, následně jsem ještě výpověď poslala doporučeně poštou na jejich adresu. Doklad o odeslání poslala emailem na zákaznické centrum a na adresu michal.hlavacek@be2.com. Poté mi přišla odpověď:
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
19/02/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Profil mi zatim nejde zrušit, doufám, že to půjde hned po ukončení členství dne 19.2.2020. Snad je tato záležitost vyřešená. Děkuji ďTestu. S pozdravem Schertlerová
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.