Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Ja jsem si koupil mobil BL7000, po case se mobil vypnul a nesel nabijet, nekolikrat jsem ho reklamoval, do dneska je stale do kvetna v ZARUCE ale to vam nepomuze!!!
1. Reklamace - to mi rekli ze vady nenasli, nabili nejak mobil na cca 60%, fungoval nekolik dni, parkart se nabil a opet prestal fungovat
2. Reklamace - podle nich mam spatnou nabijecku a musim si poridit novou, a tak jsem si zase ze Servatechu koupil nabijecku a opet mobil fungoval jen par dni
3. Reklamace - podle nich vyuzivam neoriginalni nabijecku, NABIJECKA KTEROU JSEM KOUPIL ZE SERVATECHU JE PODLE NICH NEKVALITNI ale nejak se to dalo dokupy
Pozor! . Stiznost - vyskocily na mne cinske znaky na cernem pozadi, po resetu to zmizelo, ale za nekolik tydnu prestal mobil opet nabijet
4. Reklamace - opet mi nenabijel mobil, koukli na to a odmitli to opravit, i kdyz je mobil stale v zaruce!!! Podle nich byl mobil opravovan neodbor e, neodborna manipulace a pritom tento mobil opravoval pouze Servatech mechanik, ktery to tak do**kazil ze mi odmitli uznat reklamaci
DooGee BL7000 černý, 4/64GB, LTE, 7060mAh + záruka 25 měsíců a servis
vrácení peněz nebo výměna zboží či jeho oprava
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.