Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#3936Nevyřízená reklamace herní konzole PS3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2014, před 10 lety

Alexandr Musil

Znění stížnosti

Zhruba 1.11 2013 jsem si koupil přes inzerát zcela nový PS3 který má záruku u společnosti Okay od 25.10 2013 standartně na 2 roky. Tuto konzoli mi prodal jejich zaměstnanec za cenu 5500 korun. Ale na faktuře je cena 2800 korun. PS3 fungoval zcela bez problémů ale za 8 měsíců poté přestal fungovat.Konzole jela, ale nezobrazovala na televizi. Tak jsem 1.6 2014 Ps3 odvezl na záruční opravu do prodejny Okay Brno, Cimburkova 4. Kde jsem požadoval opravení přístroje. Pán který reklamaci vyžizoval mi nabídl zpět peníze což jsem odmítl s odůvodněním že bych na konzoli prodělal 2700 a požaduji její spravení. Na což mně bylo řečeno že o tom rozhoduje on co se bude spravovat a co ne. Jelikož jsem si to nenechal líbit a pána jsem upozornil že takhle se ke mně rozhodně chovat nebude tak vzal konzoli na reklamaci. 27.6 mi došla sms že si můžu konzoli vyzvednout. Na reklamačním protokolu uvedena výměna základní desky. Tuto rádoby opravenou konzoli jsem si přivezl domů a že si hned na ni zahraji. Jaké bylo mé zděšení když konzole nešla už vůbec zapnout. Takže 29.6 zase cesta do Brna.tam mi konzoli zase přijali a že ji zase odešlou na opravu. Zase jsem čekal skoro měsíc i když mi bylo slíbeno že to urychlí. Další sms mi přišla 23.7 že je konzole opravena zase výměna základní desky. S tím že konzole je vyzkoušena a ted už konečně opravena. Přijedu domů a zhruba po 45 minutách se konzole vypnula. Poté zase chvíli jela a zase se vypnula. Další den jsem ji zase odvezl na opravu kde mi ji vzaly s tím že ji musí poslat na posouzení servisním technikům i s fotkami a videem které jsem pořídil aby věděli jakou konzole vykazuje závadu a co přesně píše. A pak že možná dostanu nový díl. Ted je to už 10 dní a do ted nevím na čem jsem. Na moje telefonáty pořád stejná odpověd že se čeká na vyjádření servisu. Závěrem bych chtěl dodat že jsem jim celou dobu říkal proč požaduji opravu a ne vrácení peněz. Bylo mi slíbeno že nemusím mít strach že mi konzoli bez problému opraví nebo že mi aspon zaplatí 55OO korun tedy skutečnou cenu co jsem za ni dal a ne cenu na faktuře. Podotýkám že jsem jim celou dobu tvrdil že mám i 3 svědky kteří viděli moje předání peněz. Což jsem jim celou dobu říkal.


Produkt

Číslo danového dokladu je F068098921


Požadované řešení

Okamžité dodání nového dílu nebo vrácení peněz tzn. 5500 korun co jsem za ni skutečně zaplatil a ne ceny co je na dokladu, omluvu, zaplacení všech výdajů, a kompenzaci toho že jsem už přes 2 měsíce bez konzole.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 15:03, před 10 lety

Ze znění stížnosti je patrné, že spotřebitel uzavřel kupní smlouvu se zaměstnancem společnosti, který při tomto prodeji pravděpodobně nejednal v rámci své pracovní činnosti. V takovém případě by byl smluvním partnerem pouze tento člověk, který vystupuje jako prodávající. Jednalo by se o prodej mezi občany. Vzhledem k faktu, že smlouva byla uzavřena minulý kalendářní rok, řídí se zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník. Dle občanského zákoníku odpovídá prodávající nepodnikatel za vady, které mělo zboží při převzetí a vady musí být vůči němu vytknuty nejpozději do šesti měsíců.
Záruka, kterou poskytuje společnost OKAY s.r.o. je poskytována osobě, se kterou se uzavírá kupní smlouva, záruka tedy nevázne na věci. Původní vlastník věci by musel na nového nabyvatele věci práva ze záruky převést smlouvou o postoupení pohledávky. Pokud se tak stalo, má nový vlastník věci zachovanou záruku vůči společnosti OKAY s.r.o. Nároky nového vlastníka se řídí ustanovením § 622 starého občanského zákoníku. V případě odstranitelné vady, má spotřebitel právo na opravu. Nejde-li vadu odstranit, může si vybrat mezi výměnou nebo odstoupením od smlouvy. Stejné nároky má i v případě opětovného výskytu vad po opravě (3 stejné nebo 4 různé). Při odstoupení od smlouvy by společnost nebyla povinna vyplatit celou částku, kterou spotřebitel zaplatil zaměstnanci, pokud ten jednal v soukromé záležitosti a nezastupoval společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 10:37, před 10 lety

Vážený pane Musile,
děkujeme za Váš příspěvek. Důkladně jsme celý průběh Vaší reklamace prověřili. Aktuálně máme ze strany
servisu zboží vráceno a byla vyměněna celá hlavní jednotka výrobku za novou. Výrobek je na naší prodejně
1046 připraven k odběru. Na prodejně Vám bude také výrobek předveden a budete mít možnost si jej vyzkoušet.

V případě, že by v budoucnu došlo z důvodu neodstranitelné vady k odstoupení od smlouvy. Byla by Vám z naší strany vyplacena částka, která je uvedena na daňovém dokladu o koupi výrobku, tedy 2800Kč.

Věřím, že celá záležitost bude vyřešena v oboustranné spokojenosti a že i v budoucnu zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

S přáním příjemného dne,

Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.8.2014 10:43, před 10 lety


Alexandr Musil

Hodnocení:

Komentář: Ano máte pravdu PS3 jsem si včera přivezl domů a doufám že už bude vše v pořádku.Škoda jen , že to trvalo takovou dlouhou dobu. A hlavně projeté peníze které mi už nikdy nikdo nevrátí.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
15.8.2014 12:59, před 10 lety

Spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Pokud spotřebitel využil k dopravě vlastní automobil, náklady nemusí být nutně hrazeny v celé výši. Vždy je nutno přihlédnout i k objemnosti výrobku a možnosti využití levnějšího způsobu dopravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.