Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Očekával jsem zásilku ze Slovenska v ceně 96 Eur. Z přepravní spol. GLS.CZ mi byl 30.1.2020 doručen oznamovací mail, že zásilka ze Slovenska bude téhož dne doručena, dobírka činí 96 CZK (!).
Ihned jsem iniciativně tel.kontaktoval řidiče a sdělil mu nesrovnalost. Zdůraznil jsem, že je třeba jen napravit chybu v přepočtu měny, na zásilku čekám. Bylo mi řidičem přislíbeno dodání násl. den.
Nicméně jsem z výkonného centra GLS.cz dostal oznámení o mém nezastižení v bydlišti.
V následujícím mailu mi Deputy of CS Supervisor - M. Č. oznámila, že se zásilka vrací odesilateli. Prý byla odmítnuta.
Namítal jsem, že nebyla odmítnuta a celou chybu její firmy GLS.cz vysvětlil.
Zásilka byla vrácena odesilateli!
Protestuji proti takovému počínání, kdy je ev.chyba dopravce řešena vylhanými důvody a v důsledku poškozen zákazník, výrobce a obchod jako takový.
Zdenek Janda
Nedopravení zásilky na určenou adresu, chybně vypočtená požadovaná částka a svévolné odmítnutí doručení zásilky. Obsah zásilky: Fakturujeme Vám za tovar/služby podľa Vašej objednávky: FOMEI FOTOPAPIER A4/50 FomeiJet Aquarella Art Matt 210 2 ks 44,00EUR 73,33 20% 14,67 88,00EUR Dobierkový príplatok základný 1 ks 2,00EUR 1,67 20% 0,33 2,00 Prepravné GLS 1 ks 6,00EUR 5,00 20% 1,00 6,00 Súčet položiek 80,00 16,00 96,00 SPOLU NA ÚHRADU 96,00EUR
Korektní přepočet ceny uvedené zásilky, oznámení o termínu doručení per mail a její doručení.
Omluvu od Deputy of CS Supervisor Moniky Čápové nepožaduji.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.