Společnost


General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39361Svévolné odmítnutí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Zdenek Janda

Znění stížnosti

Očekával jsem zásilku ze Slovenska v ceně 96 Eur. Z přepravní spol. GLS.CZ mi byl 30.1.2020 doručen oznamovací mail, že zásilka ze Slovenska bude téhož dne doručena, dobírka činí 96 CZK (!).
Ihned jsem iniciativně tel.kontaktoval řidiče a sdělil mu nesrovnalost. Zdůraznil jsem, že je třeba jen napravit chybu v přepočtu měny, na zásilku čekám. Bylo mi řidičem přislíbeno dodání násl. den.
Nicméně jsem z výkonného centra GLS.cz dostal oznámení o mém nezastižení v bydlišti.

V následujícím mailu mi Deputy of CS Supervisor - M. Č. oznámila, že se zásilka vrací odesilateli. Prý byla odmítnuta.

Namítal jsem, že nebyla odmítnuta a celou chybu její firmy GLS.cz vysvětlil.

Zásilka byla vrácena odesilateli!

Protestuji proti takovému počínání, kdy je ev.chyba dopravce řešena vylhanými důvody a v důsledku poškozen zákazník, výrobce a obchod jako takový.
Zdenek Janda


Produkt

Nedopravení zásilky na určenou adresu, chybně vypočtená požadovaná částka a svévolné odmítnutí doručení zásilky. Obsah zásilky: Fakturujeme Vám za tovar/služby podľa Vašej objednávky: FOMEI FOTOPAPIER A4/50 FomeiJet Aquarella Art Matt 210 2 ks 44,00EUR 73,33 20% 14,67 88,00EUR Dobierkový príplatok základný 1 ks 2,00EUR 1,67 20% 0,33 2,00 Prepravné GLS 1 ks 6,00EUR 5,00 20% 1,00 6,00 Súčet položiek 80,00 16,00 96,00 SPOLU NA ÚHRADU 96,00EUR


Požadované řešení

Korektní přepočet ceny uvedené zásilky, oznámení o termínu doručení per mail a její doručení.
Omluvu od Deputy of CS Supervisor Moniky Čápové nepožaduji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 11:48, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.