Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,sjednal jsem si u Vás povinné ručení,zaplatil jsem ho a pak jsem si všiml,že je špatně vytištěná zelená karta.Staré povinné ručení je do konce února,nové bylo sjednáno od prvního března,ale zelená karta byla vytištěna od 17.1.2020 do 17.3.2020.Volal jsem tedy paní,že jste mi poslali špatně vytištěnou kartu,řekla mi,že mám dát výpověď a že mi pošle novou,nová zel.karta by opět vytištěná špatně,od 17.1.2020 do 17.3.2021.Tak do třetice jsme sjednali nové povinné ručení,které je od 1.3.2020.Nicméně pořád ještě nemám zpátky peníze,které jsem zaplatil za první sjednané povinné ručení.Četl jsem recenze,kde lidé píši,že to děláte záměrně,abyste mohli pak částku pokrátit o dobu sjednaného pojištění,které jste záměrně udělali špatně...takže pěkně okrádáte klienty,kteří si u Vás udělají pojištění.Když to takhle uděláte i jednoho milionu lidí,tak to už nějakou sumu udělá.Pokud mi nebude vrácená celá uhrazená částka,tak na Vás podám trestní oznámení.Novou pojistku neuhradím,takže zanikne a vše napíši na internet,aby všichni dozvěděli Vaše praktiky.
S pozdravem
Ludvík Kopačka
Vraťte čásku 2140 Kč na povinné ručení neponíženou.
|
Tweet |
Vypověděl-li spotřebitel, zde dokonce dle instrukce prodávajícího, smlouvu, přičemž nebylo započato s plněním a jednalo-li se o smluvený způsob řešení zřejmého pochybení prodejce, má prodejce povinnost navrátit spotřebiteli peněžní prostředky, které od něho v souvislosti s neuskutečněným plněním obdržel. V případě, že tak prodejce neučiní, by se mohlo jednat o tzv. bezdůvodné obohacení. To je prodejce dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen vydat spotřebiteli.
V případě, že se spotřebitel domnívá, že jde ze strany prodejce o cílenou praxi, může podat podnět k příslušnému správnímu orgánu ohledně podezření na nekalou obchodní praktiku dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dohled v oblasti pojišťovnictví vykonává Česká národní banka. V souvislosti se zmíněným trestním oznámením spotřebitele upozorňujeme, že trestného činu podvodu se může pachatel dopustit pouze v případě, že svým činem způsobí škodu v rozsahu větším než 5 000,- Kč (viz § 209 a § 138 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.