Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39367Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Stefanie Fejtková

Znění stížnosti

U společnosti Mironet jsem si vybrala doručení od PPL a zaplatila jsem si službu navíc, aby mě telefonicky řidič v den doručení kontaktoval (zavolal).
Dne 3. 2. jsem obdržela e-mail, že byl balík převzatý do přepravy a bude následující den doručován.
Dne 4. 2. v 7:34 mi byla zaslána SMS, že mezi 9-11 mi bude zásilka doručována.
Tentýž den v 10:28 mi byl zaslán e-mail, že se mě nepodařilo zastihnout. (řidič nevolal, ani nezvonil).
Volala jsem po 11 hodině na zákaznický servis, kde jsem požadovala doručení balíku. Informovali mě, že to nelze, že jsem nebyla zastižena.
Navrhla jsem, že doložím protokol hovorů, s čímž mě paní utnula, že řidič volal. Po několika minutách dohadů najednou paní začala měnit, že prý je to pouze dobrá vůle řidiče, zda mi zavolá a že můžu být ráda za sms.
S dotazem, kdy mohu balík obržet, mě paní utnula, že bude uschován na depo (neví ale kam) a mám si ho vyzvednout.
Nevlastním auto, tak jsem na to upozornila s tím, že reklamuji jejich službu a chci doručit balík na adresu. To prý ale není možné.
Celé to paní uzavřela s tím, že jestli se mi to nelíbí, mám se obrátit na Mironet a ten to musí reklamovat sám.
Chtěla jsem přepojit na vedoucí, a na to mi paní odvětila, že moje číslo vedoucí předá, ale ať nepočítám s tím, že mě bude kontaktovat dnes či v jiné dny.
Upozornila jsem, že hovory jsou nahrávané a že si tedy budu stěžovat na postup vyřízení požadavku.
S Mironetem jsem se spojila, a prý mi podali klamné informace a ihned zařídili u PPL nápravu.


Produkt

Objednávka elektra u Mironetu a zaplacená přeprava u PPL s příplatkem za telefonické kontaktování řidičem v den doručování.


Požadované řešení

Myslím, že se měli omluvit a ne na vše říkat, že je to jejich dobrá vůle a nic negarantujeme apod. Myli si ruce nad jakýmkoliv řešením. Nenavrhli nic a na mé žádosti reagovali tak, že to možná někdo časem bude řešit, ale že nemám nárok si stěžovat.
Nebyli ochotní znovu balík doručit, přestože služba je uhrazená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 11:07, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2020 14:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.