Společnost


Activemedical s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3937Zaslání použitého zboží za cenu nového

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2014, před 10 lety

Arťom Krukovič

Znění stížnosti

Na webové stránce www.extremcentrum.cz (provozovatel: Activemedical s.r.o.) jsem si před 2 týdny objednal elektrokoloběžku (vč. příslušenství). A právě část z těchto doplňku byla hodně opotřebená (držák na košík). Hned druhý den jsem psal na kontaktní adresu prodejce e-mail, kde jsem konkrétně popsal situaci. Dostal jsem odpověď hned v ten samý den, že prý mám zaslat fotografii. Potom, co jsem jim tu fotografii zaslal, nedošla mi již od prodejce žádná odpověď, i po několikanásobném připomenuti. Žádám Vás o radu, jak mám dále postupovat.
Předem děkuji.


Produkt

Držák na košík pro elektrokoloběžku


Požadované řešení

Držák bych chtěl vyměnit za nový, případně bych se spokojil s 50% slevou (tedy částečné navrácení peněz).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 14:01, před 10 lety

Při prodeji použitých nebo upravovaných výrobků, výrobků s vadou nebo výrobků, jejichž užitné vlastnosti jsou jinak omezeny, musí prodávající na tyto skutečnosti spotřebitele předem zřetelně upozornit a dále musí být tyto skutečnosti vyznačeny v dokladu o koupi.
Uzavíral-li spotřebitel smlouvu přes internet, může od takto uzavřené smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení je nutné zaslat nejpozději v poslední den lhůty. Spotřebitel může v odstoupení uvést, že odstupuje z důvodu tzv. nesplněné jakosti při převzetí. V takovém případě by mu vznikl i nárok na proplacení poštovného za cestu zboží zpět k prodejci, pokud prodejce neprokáže, že zboží mělo v době převzetí vlastnosti dle § 2161 odst. 1 občanského zákoníku.
Spotřebitel nemusí odstupovat od smlouvy, ale může se rozhodnout zboží reklamovat. V takovém případě může požadovat výměnu vadné součástky, nebo může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Sleva by měla odpovídat rozsahu poškození. Prodávající má na vyřízení reklamace ze zákona nejdéle 30 dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:49, před 10 lety

Společnost Activemedical s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.