Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39376Ukončení členství a vymáhání poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Kamil Šindelář

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.1.2020 mi dorazila uppminka za neuhratene členství na webu www.academic-singles.cz . Členství na tomto webu jsem rušil loni napodzim, od té doby společnost nereagovala a nyní mám zablokovány přístup na stránky s tím, ze jsem neuhradí dluh za předplatné a ze dokud tuto částku neuhradim vymahatelnost službě, nebude mi přístup umožněn. Přístup nechci, ale chtěl jsem na stránkách zaslat opakovaně ukončení a domoci se nějak svého práva na ukončení. Můžete mi prosím poradit, jak s tímto dále naložit? Nemůžu se na firmu dopsat ani nijak s nimy navázat komunikaci. V příloze zasilam screeny obrazovky z webu a kopii e-mailu.
Děkuji za pomoc a odpověď
Kamil Šindelář


Produkt

Internetová seznamka


Požadované řešení

Zastavení předplatného a ukončení vymáhání pro neoprávněně zacate vymáhání dlužné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 10:07, před 5 lety

Pokud spotřebitel smlouvu řádně ukončil ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období.

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 22:07, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2020 15:01, před 5 lety


Kamil Šindelář

Napsal jsem společnosti na e-mail a čekám na vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 18:01, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 20:54, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.