Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 13.1.2020 mi dorazila uppminka za neuhratene členství na webu www.academic-singles.cz . Členství na tomto webu jsem rušil loni napodzim, od té doby společnost nereagovala a nyní mám zablokovány přístup na stránky s tím, ze jsem neuhradí dluh za předplatné a ze dokud tuto částku neuhradim vymahatelnost službě, nebude mi přístup umožněn. Přístup nechci, ale chtěl jsem na stránkách zaslat opakovaně ukončení a domoci se nějak svého práva na ukončení. Můžete mi prosím poradit, jak s tímto dále naložit? Nemůžu se na firmu dopsat ani nijak s nimy navázat komunikaci. V příloze zasilam screeny obrazovky z webu a kopii e-mailu.
Děkuji za pomoc a odpověď
Kamil Šindelář
Internetová seznamka
Zastavení předplatného a ukončení vymáhání pro neoprávněně zacate vymáhání dlužné částky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu řádně ukončil ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Napsal jsem společnosti na e-mail a čekám na vyjádření společnosti.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.