Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39380Neprofesionální chování zaměstnanců společnosti O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Eva Pírková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám druhým rokem služby od 02, a to volání zdarma/dvě SIM karty, Internet na doma a nově televizi O2. Protože už nějaký čas "vypadával signál internetu" a tato závada se objevovala častěji a častěji, tak jsem po domluvě s operáterem na infolince odpojila WiFi router a odnesla do prodejny O2 Aupark v Hradci Králové. Dostavila jsem se v dobré víře, že sepíšeme reklamační protokol a odnesu si domů router náhradní, který si zapůjčím po dobu reklamační lhůty. Dozvěděla jsem se, že reklamovat router mohu, ale náhradní nedostanu, jelikož jsou tyto nedostatkovým zbožím a těžko jej seženu. Pro svého zaměstnavatele často pracuji z domu a spojení přes internet je pro mne nutností. Vzala jsem tedy svůj nefunkční router zpět domů a počala obvolávat pobočky. Bohužel neúspěšně. Potvrdila se mi slova zaměstnance prodejny, že náhradní router těžko seženu. Radu, že si mám zakoupit nový, jsem neviděla jako pro mne výhodné řešení. Nakonec jsem po opětovném zavolání na onu zmiňovanou prodejnu zjistila, že mám štěstí a router někdo vrátil. Do půl hod. jsem byla na prodejně. Bohužel dokumenty, které jsem donesla byly od jiné služby této spol., a tak se mnou 30.2.2020 sepsal zaměstnanec prodejny O2 Aupark Hradec Králové žádost o doklad ke koupi mého routeru, na který se ještě stále vztahuje reklamace. Sepsání žádosti trvalo cca 20 min. Bylo mi také přislíbeno, že náhradní router mi budou rezervovat do 5.2.2020 a nalepil štítek s datumem. Přišla jsem na tuto prodejnu v pondělí dne 3.2. s tím, že sepíšeme konečně reklamační protokol poškozeného routeru a já si odvezu domů náhradní... a budu moci konečně pracovat, jelikož se práce kupila. Bohužel mi na prodejně bylo oznámeno, že v počítači žádost není, router už také není a zaměstnanec, který se mnou sepisoval žádost, už také není. Tento kolega přešel prý na prodejnu O2 Futurum Hradec Králové. Mám si do Futura zajet, aby mi to vysvětlil. Jméno kolegy mi ale poskytnout nemohou. Rozhořčena jsem odvětila, že nejsem FBI a odcházela jsem opět se svým nefunkčním routerem domů. Jak jsem se dozvěděla, tak routery O2 jsou poruchové. Nerozumím tomu, proč nejsou k dispozici tedy náhradní. Následkem nefunkčního routeru nelze sledovat ani televizi od této společnosti... a co víc, já nemohu odvést práci, kterou mám v závazku.


Produkt

router O2 TP-LINK


Požadované řešení

Nepožaduji omluvu za neprofesionální chování, ale žádám o urychlené řešení /zapůjčení routeru nebo oznámení na které prodejně v republice je router k dispozici/ a možnost používání služeb, které řádně platím. Děkuji EP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 09:36, před 5 lety

Zařízení lze reklamovat, a to pokud nesplňuje jakost při převzetí. Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanovuje, že zboží musí odpovídat určité jakosti, tedy musí mít ujednané a deklarované vlastnosti, musí být způsobilé k účelu, k němuž se obvykle používá nebo který prodejce uvádí.

Pokud tomu tak není, má spotřebitel práva z vadného plnění z důvodu nesplnění jakosti při převzetí podle ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Primárně má nárok na opravu zboží případně výměnu věci, nebo její součásti za novou. Teprve v případe, že pro prodávajícího nebude možné takto vadu odstranit, pak na odstoupení od smlouvy, tedy i vrácení peněz.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší.

Po dobu reklamace zařízení by měl mít spotřebitel nárok na úpravu ceny, než se zařízení z reklamace vrátí a nebude-li k dispozici náhradní modem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 13:20, před 5 lety

Dobrý den,

mrzí nás, jestliže na prodejně není aktuálně k dispozici zápůjční zařízení. Pokud to skladové zásoby umožní, vždy se snažíme zákazníkovi po dobu řešení reklamace poskytnou zápůjční zařízení, i když to není naší zákonnou povinností, ale bohužel to není pokaždé možné.
Zákazník má však možnost reklamovat účtování daných služeb v době řešení reklamace hardwaru.
Pokud byste však měla zájem, prověřil bych u našich specialistů spíše Vámi popisované potíže s funkčností našich služeb s tím, zda je chyba skutečně v zařízení. V tomto případě bych Vás poprosil o zaslání čísla služby (či rodného čísla majitele) s odkazem na tuto stížnost do e-mailu info@o2guru.cz. Doplňte nám tam také, jestli se primárně k modemu připojujete přes WiFi či kabelem a co jste již zkoušeli v rámci řešení potíží udělat (restart, tovární nastavení, přehrání firmwaru a podobně).

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2020 12:46, před 5 lety


Eva Pírková

Dobrý den, podle informací, které jsem si zjistila, je těchto zařízení velmi malý počet na celou republiku. Ano, to mi přijde logické, že služby po dobu reklamace nebudete účtovat, ale o tyto finance nejde. Myslím, že málokdo dnes může zůstat měsíc bez připojení. Respektive ne ten, kdo má termínované pracovní závazky. Mohu si zapůjčit od někoho jakýkoliv počítač... tiskárnu a pod., ale stěží budu po známých nebo půjčovnách hledat zapůjčení routeru TP-LINK. S tím by podle mne měla společnost počítat. Já v současné době trávím spoustu času tam, kde je např. připojení veřejné, tedy ne moc bezpečné, a navíc mimo domov.
Pro řešení problému jsem zkoušela udělat to, co radil operátor na lince O2, ale bez výsledku. Pokud jde o přehrání firmwaru... tak nevím, jakou řečí na mě mluvíte. Nejsem IT specialista. Jak vidím, tak i ne moc technicky zdatná. Přístroj jsem bohužel opravit nedokázala, proto se spoléhám na společnost, které službu platím. Děkuji za kontakt.
S pozdravem Eva Pírková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 13:42, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2020 12:53, před 5 lety

Samozřejmě rozumím, že je v dnešní době již složité být bez internetového připojení, ale jestliže není zápůjční zařízení skladem na prodejně, tak jej nedokáží po dobu řešení reklamace poskytnout.
Pokud bychom se čistě bavili o možnostech připojení po dobu reklamace, tak SIM od daného internetového připojení je možné případně vložit i do telefonu. Pokud tento telefon umí udělat hotspot (udělá vlastní WiFi síť), můžete jeho prostřednictvím být k internetu připojeni.
Co se týká přehrání firmwaru, tak podrobný návod najdete na stránce https://www.o2.cz/osobni/techzona-mobilni-modemy/tp-link-archer-mr200.html?article=635623.
Pokud by to nepomohlo, poprosím Vás o zaslání konkrétních příkladů výpadků (datum, čas) a popisu, jak se modem v době potíží chová (například jaké diody svítí a jakou barvou).

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2020 14:27, před 5 lety


Eva Pírková

Dobrý den,
bohužel jsem se do dnešního dne nepovedlo po celé republice zajistit náhradní router k zapůjčení. Za cca měsíc pozbývá platnost moje smlouva. Jakmile bude konec dvouleté lhůty, ukončím s O2 závazek. A to postupně pro veškeré služby, které od této společnosti celá rodina máme. Měla jsem spoustu let jednoho operátora. Pokud byl problém, tak se dostavil technik a dal vše do pořádku. Výměna zařízení proběhla okamžitě, když bylo potřeba. Děkuji za radu, ale můj mob. telefon nedokáže udělat hotspot. Zřejmě proto, že není zakoupen u vás a spárován. Jedna pozitivní věc ale nastala. Po mém komentáři na dtest se naprosto zázračně obnovila rychlost připojení. Ta je nyní konečně správná. Jinak připojení vypadá stále. Pírková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 09:40, před 5 lety

Pokud se k takovému kroku spotřebitelka rozhodne, doporučujeme si vždy ohlídat včasnou výpověď smlouvy, aby nedošlo k automatickému prodloužení. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2020 12:38, před 5 lety

Dobrý den,

pro udělání hotspotu není potřeba mít telefon od nás. Jedná se přímo o vlastnost daného telefonu. Obrátil jsem se na prodejny ve Vašem okolí a v Náchodě https://www.o2.cz/osobni/prodejny/nachod/349-palackeho-20 je jeden LTE modem k dispozici. Zarezervoval jsem Vám tedy modem na dané prodejně do pátku na Vaše jméno.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2020 13:50, před 5 lety


Eva Pírková

Dobrý den,
zítra do prodejny v Náchodě zajedu. Děkuji. EP

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2020 14:07, před 5 lety

Jestliže by se v rámci reklamace modemu vyskytly nějaké potíže, určitě nás neváhejte kontaktovat, ať už zde nebo do e-mailu info@o2guru.cz.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.3.2020 12:18, před 5 lety


Eva Pírková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, reklamace přístroje proběhla v pořádku. Náhradní modem funguje bez potíží. Bylo příjemným zjištěním, že v prodejně O2 v Náchodě/Palackého 20, jsou příjemní operátoři a profesionálové. Děkuji také dTestu.