Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bylo mě účtováno 16 000 kč a nevím proč a aní se nenamáhali mě upozornit.
Byl jsem předán k vymahačí dluhu ale nebyl jsem nikdy upozorněn že něco dlužím.
Je to podraz jaký je v naší zemi od špatných firem běžný.
|
Tweet |
Dle energetického zákona je zákazník oprávněn bez sankce vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou nebo určitou, ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu.
V případě tedy, že došlo ze strany spotřebitele k výpovědi před zahájením dodávek energií, není společnost oprávněna požadovat deaktivační poplatek od spotřebitele.
Má-li spotřebitel pochybnosti ohledně toho, zda společnost postupovala řádně, může se obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.