Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.
Objednal jsem si židle,díky rekonstrukci jsem je rozbalil až měsíc po doručení,v to mumraji jsem vyhodil fakturu,vymazal e mail.Poslal jsem jim výpis z účtu-naráz mě neznají,i když po prvním tel.našli můj e mail.Jde o to,že odstím sedáku jídelní židle je jiný,poslal jsem stížnostjak portálu FAVI,tak prodejci RAFNI,přestali komunikovat.U Favi jsem nakoupil další věci-před.stěnu (nebyl český návod),měli dodat ve slibovaném termínu ložnici-dnes naráz ložnice není,jen čekám jestli dodají obyvák.Toto vše se začalo dít,jak jsem jim napsal,že jejich přístup zveřejním na soc sítích.Poslal jsem jim rozdílné barvy sedáků,výpis účtu a nic...
Děkuji za pomoc
PETRUSEK Ladislav
VÝMĚNA POŽADOVANÉ BARVY SEDÁKU-ŽIDLE
NEDODANÁ LOŽNICE V TERMÍNU-KOMPENZACE (vrácení části platby 20%)
Našel bych toho hodně-nedodaný ČESKÝ návod-dalších 10%.
Rafni-výměna.
Toto-sleva celkem 30%
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku, elektronické potvrzení objednávky).
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.