Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39386Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Jiřina Duňková

Znění stížnosti

26.2.2019 jsem poslala peníze na dámskou parku na č.účtu 2301252729/2010 v.s.1190086139,byla malá,poslala jsem jí bez reklamačního listu zpět,dodnes mi peníze 1199,- nebyly vráceny i přes slib vaší zaměstnankyně,nebyl mi ani doručen reklamační list poštou,jak mi slíbila,prosím o vyřízení,děkuji Duňková,


Produkt

Dámská parka


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 20:25, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 08:41, před 5 lety

je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:42, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2020 15:16, před 5 lety


Jiřina Duňková

Z Ateli mi odpověděli,že jsem si u nich nic neobjednala a ani nic neplatila,bohužel jsem na složenku napsala pouze POŠTA ZDARMA,mám jen číslo účtu a kód banky,která mi určitě nesdělí komu účet patří z ochranných důvodů jejich zákazníka,takže jsem totálně bez šance,asi.Pokud by bylo možné toto zjistit komu vlastně účet patří,mohlo by se to vyřešit rychle a bez průtahů,přesto bych chtěla poprosit dTEST,jestli by byl ochotný mi v tomto pomoci.Děkuji Duňková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 15:51, před 5 lety

Pokud jde o "POŠTA ZDARMA", tedy stránky postazdarma.cz, ty provozuje jiná společnost. U nás vedená jako ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA (viz https://www.postazdarma.cz/obchodni-podminky). Doporučujeme tedy, aby se spotřebitelka obrátila s novou stížností na tuto společnost. Zde stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.