Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.2.2019 jsem poslala peníze na dámskou parku na č.účtu 2301252729/2010 v.s.1190086139,byla malá,poslala jsem jí bez reklamačního listu zpět,dodnes mi peníze 1199,- nebyly vráceny i přes slib vaší zaměstnankyně,nebyl mi ani doručen reklamační list poštou,jak mi slíbila,prosím o vyřízení,děkuji Duňková,
Dámská parka
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Z Ateli mi odpověděli,že jsem si u nich nic neobjednala a ani nic neplatila,bohužel jsem na složenku napsala pouze POŠTA ZDARMA,mám jen číslo účtu a kód banky,která mi určitě nesdělí komu účet patří z ochranných důvodů jejich zákazníka,takže jsem totálně bez šance,asi.Pokud by bylo možné toto zjistit komu vlastně účet patří,mohlo by se to vyřešit rychle a bez průtahů,přesto bych chtěla poprosit dTEST,jestli by byl ochotný mi v tomto pomoci.Děkuji Duňková
Pokud jde o "POŠTA ZDARMA", tedy stránky postazdarma.cz, ty provozuje jiná společnost. U nás vedená jako ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA (viz https://www.postazdarma.cz/obchodni-podminky). Doporučujeme tedy, aby se spotřebitelka obrátila s novou stížností na tuto společnost. Zde stížnost uzavíráme.