Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39388Sprchové hlavice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 5 lety

Martina Šoltová

Znění stížnosti

na FB jste nabízeli zázračné sprchové hlavice, které odstraňují mikroby z řádu a chlor, šetří množství protečené vody apod. číslo výrobku je CGSV781588, cenu jste uváděli 629,-Kč a když si objednám druhou, tak ta bude jen za 273,-Kč. Nechala jsem se trochu unést a objednala. Balíček stál 1.206,-Kč, sprchy přišly, avšak jsou takové zvláštní, hlavně z umělé hmoty a uvnitř běhají nějaké kuličky - žádný návod, ani popis produktu, vůbec nic a nic se nedá dohledat ani na internetu. Z Facebooku nabídka zmizela. Takže mám sprchové hlavice za 1.206,-Kč, ale nic o nich nevím...

Děkuji za reakci.

S pozdravem

Martina


Produkt

číslo modelu CGSV781588


Požadované řešení

Chtěla bych podrobný popis produktu, nevím s čím se mám sprchovat, co jsou ty kamínky uvnitř hlavice, vždyť tělo absorbuje kůží mnohem více látek než kdybychom je spolkli, jak si můžete dovolit prodávat něco bez popisu produktu a návodu k použití, trvanlivost těch (zřejmě filtračních) kamínků apod. Navíc za mnohem jinou cenu než jste nabízeli. Snad jsem zase nenaletěla podvodníkům?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 08:39, před 5 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 18:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.