Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
na FB jste nabízeli zázračné sprchové hlavice, které odstraňují mikroby z řádu a chlor, šetří množství protečené vody apod. číslo výrobku je CGSV781588, cenu jste uváděli 629,-Kč a když si objednám druhou, tak ta bude jen za 273,-Kč. Nechala jsem se trochu unést a objednala. Balíček stál 1.206,-Kč, sprchy přišly, avšak jsou takové zvláštní, hlavně z umělé hmoty a uvnitř běhají nějaké kuličky - žádný návod, ani popis produktu, vůbec nic a nic se nedá dohledat ani na internetu. Z Facebooku nabídka zmizela. Takže mám sprchové hlavice za 1.206,-Kč, ale nic o nich nevím...
Děkuji za reakci.
S pozdravem
Martina
číslo modelu CGSV781588
Chtěla bych podrobný popis produktu, nevím s čím se mám sprchovat, co jsou ty kamínky uvnitř hlavice, vždyť tělo absorbuje kůží mnohem více látek než kdybychom je spolkli, jak si můžete dovolit prodávat něco bez popisu produktu a návodu k použití, trvanlivost těch (zřejmě filtračních) kamínků apod. Navíc za mnohem jinou cenu než jste nabízeli. Snad jsem zase nenaletěla podvodníkům?
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.