Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Domluvena svatebni oslava s panem Podskalskym z restaurace ČERNÝ KOHOUT a v 01/2014 zaplacena zalohova faktura 9 000 Kč. Domluva a nabidka obsahovala misto pro obrad na velke dolni terase, spodni sal s velkou terasou na party a raut (jidlo a piti) a apartman na 1 noc v terminu 21. 6. 2014. V unoru nam volal pan H., ktery prevzal provoz restaurace. Potvrdil nam puvodni domluvu. 6 dni pred svatbou nam pan H. oznamil, ze ma na stejny termin domluvenu jeste jednu svatbu a ze nas presouva do horniho salu. Sal z technickych duvodu nevyhovoval. Nemel bezbarierovy pristup (tocite schodiste), nedostatecna kapacita salu, absence toalet na patre, viceurovnova podlaha, bez pristupu na spodni terasu.
I pres nasi snahu o kompromis jsme se nedohodli. 4 dny pred terminem svatby jsme museli hledat novy prostor pro obrad, party a ubytovani pres noc. Zaroven nastala komplikace s casem obradu a oddavajicim. Vinou toho jsem nemohl pracovat a zarizoval nahradni reseni. Pan H. i pres nekolikanasobne ujisteni, ze vrati zalohu, tak do dnesniho dne neucinil.
Vraceni zalohy, usleho zisku a vicenakladu.
|
Tweet |
V případě, že byla uzavřená smlouva, jejímž předmětem byl pronájem konkrétních prostor a poskytování služeb a spotřebitel nepřistoupil na změnu smlouvy, platilo původní ujednání. Odmítl-li poskytovatel poskytnout plnění ve sjednaném rozsahu, spotřebitel má právo na vrácení peněz a také na náhradu škody, která byla porušena smluvní povinností. Výši škody je nutné prokázat.
Společnost Černý kohout s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.