Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.12.2019 jsem si na e-shopu https://www.sestryvakci.net objednal dvě trička Doktorka (Celková částka včetně poštovného 910 Kč). Číslo objednávky: 2177. Platba byla následně provedena převodem předem. Dne 15.12.2019 mi bylo z e-shopu e-mailem https://www.sestryvakci.net doručeno, že byla platba úspěšně přijata.
Po týdením čekání na trička, která byla určena jako Vánoční dárek, jsem se e-mailem dotazoval (20.12.2019), v jakém stádiu je moje objednávka a kdy dojde k dodání zboží. Reakce žádná. Následně jsem poslal další dva e-maily s výzvou zaslání zboží či vrácení peněz (7.1.2020 a 8.1.2020) - vše bez odezvy. Zkoušel jsem i telefonní číslo uvedené na webových stránkách - první den telefon vyzváněl (nikdo nezvedal), druhý den byl již telefon vypnutý. Kontaktní formulář již odstaven, chat je pořád offline.
Informoval jsem ČOV s žádostí o prověření a zařazení obchodu do rizikových e-shopů. Dále věc nahlásím na Policii ČR. To by měl udělat každý, kdo byl podveden jako já...
2x Tričko Doktorka - Velikost: S ( 1ks = 380 Kč)
Urychlené dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, spotřebiteli byla vrácena platba za zaplacené a nedodané zboží v plné výši. Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení: