Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, na seznamce be2 jsem si koupil týdenní členství a došlo k automatickému prodlužování a stržení částky z mého účtu. Zaslal jsem žádost o zrušení členství dne 16. 8. 2019 a bral věc za uzavřenou. Společnost BE2 sice poslala e-mail že neakceptují výpověď, protože byla napsaná formou zprávy v těle zprávy e-mailu a né v příloze. A domáhají se částky 2 530,00 CZK. Posílají e-maily že předají vymáhání částky ekzekuční společnosti. Nevím co mám s nimi už dělat a jsem z nich už psychicky unavený. Prosím vás o radu. Děkuji.
Premium členství v seznamce BE2
Okamžité zrušení členství Premium, smazání mých fotografií a osobních údajú, dat informací. Uznání zrušení členství ode dne 16. 8. 2019 a nevymáhání požadované částky ani doživotně ničeho jiného.
|
Tweet |
I kdyby došlo k odeslání e-mailu bez přílohy, spotřebitel tím jasně prokázal vůli nebýt smlouvou dále vázán.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti
(zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebiteli doporučujeme, aby si komunikaci se společností uložil pro případ, že by společnost zaslání výpovědi zpochybňovala.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den. Na společnost jsem se kontaktoval a po mnohých e-mailech kdy mi připadalo že je posílá robot neodpovídající na záležitosti ale pořád stejně že podle jejich všeobecných podmínek jsou v právu a výpověď v těle zprávy neuznávají. A že členství bude zrušeno po uhrazení... Na mou výzvu že žádám okamžité zrušení profilu a členství poslali odpověď že potvrzují ze na žádost byl profil smazán ale bez vyjádření k rušení členství. Po poradě s poradnou Dtestu jsem jednal podle rad s použitím argumentů. V posledním e-mailu jsem jim napsal že dostatečně předem věděli z výpovědi v těle zprávy že nehodlám setrvávat v členství a v členství mne drží proti mé vůli a že nenesu zodpovědnost ani za další případné prodloužení členství. Teprve pak přišla jejich zpráva ve znění:
Můžeme potvrdit, že proces vymáhání pohledávky byl jako projev dobré vůle zastaven a Vaše Prémiové členství bylo zrušeno. To znamená, že nebudou prováděny žádné další platby a nebudou vystavovány žádné další žádosti o platbu.
Váš profil byl již vymazán.
Tímto chci Dtestu mnohokrát poděkovat že tyto věci řeší. Dtestu přeji zdar, zdar, zdar. BE2 také přeji zmar, zmar, zmar.
Ještě jednou moc děkuji
s pozdravem
Jiří Gavlas
Těší nás, že se věc podařilo vyřešit. Vzhledem k poslednímu komentáři spotřebitele stížnost uzavíráme.
Hodnocení: