Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 6.3.2018 do 31.7.2019 jsme byli u vaší společnosti a pak jsme byli bez upozornění prevedeni jako odběratele zemního plynu ke spol. Zelená Elektřina s. r. o. nám nebylo zasláno žádné vyúčtování ke spotřebě zemního plynu ani případný přeplatek.
Jelikož došlo k převodu našeho odberoveho místa na jinou společnost, tak jsme trpělivě čekali na vyúčtování za rok 2018,coz se až do dnešního dne nestalo. Tímto vás žádám o vyřešení této situace.
Odberove misto:Blažovice, Nádražní 162,Radomil Kadlec, email:zemlovad@seznam.cz, tel. 604 633 697
Poskytnutí informací o spotřebě, zaplacených zálohach + vyúčtování - vrácení přeplatku na adresu odberoveho místa do Blažovice, Nádražní 162 a to za období od 6.3.2018 do 31.7.2019
|
Tweet |
Pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování a přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie (https://www.eru.cz/informacni-centrum/mimosoudni-reseni-sporu).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.